Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Компанія GfK Ukraine запустила опитування українців «Covid19 weekly tracking Ukraine: моніторинг зміни способу життя і покупок в зв’язку з впливом пандемії коронавирусу на ринки». Дослідження опублікувала в дописі на сторінці у Facebook комерційна директорка GfK CPS Марина Забарило.

У компанії планують щотижня відслідковувати зміни в основних сферах життя українців: споживчі настрой, інформованість, мобільність, вільний час, здоров’я тощо. Таке дослідження GfK проводить і в інших країнах, де зазвичай опитуються 400 респондентів.

Результати першої хвилі опитування, що проводилося 24-26 березня, вирішили порівняти з набільш постраждалою від COVID19 країною в Європі – Італією, де опитування проводили з 24 лютого по 1 березня. Опитування в обох країнах проводилося в період, коли кількість виявлених випадків інфікування почала стрімко зростати.

Інфографіка GfK Ukraine

Рівень побоювань українців щодо епідемії значно вище, ніж був у італійців на початку епідемії. Зрештою, більшість опитаних українців назвали проблемою №1 в країні економічну кризу, але стурбованість зростанням захворювання на 2-му місці в топі основних проблем. В Італії ж на початку епідемії зростання кількості інфікованих посіло лише п’яте місце після безробіття, економічної кризи, проблем клімату та навколишнього середовища.

В Україні лише кожен третій (36%) вважає, що серйозність проблеми коронавірусу перебільшена, тоді як серед італійців таких було більше половини (58%) населення.

Інфографіка GfK Ukraine

Більш ніж ¾ опитаних українців змінили свою звичну поведінку: по-перше, це стосується відвідування місць громадського користування, магазинів та використання транспорту. Тоді як в Італії, на початку епідемії, такі зміни в своїй поведінці відзначили менше 1/3 опитаних.

Фото: Gustavo Fring / pexels.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button