Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23602 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Авіакомпанія Lufthansa Group оголосила про закриття своєї дочірньої компанії – лоукостера Germanwings, та про виведення з експлуатації понад 40 літаків, повідомляє DW.

Виконавча рада Deutsche Lufthansa AG вважає, що обмеження на пасажирські авіаперельоти можуть тривати місяцями, а для відновлення попиту будуть потрібні роки. У зв’язку з цим Lufthansa починає скорочення авіапарку, що не омине всі дочірні компанії – Eurowings, Austrian Airlines, Brussels Airlines, SWISS International Airlines та інші.

Рішення прийнято в межах реструктуризаційного плану, затвердженого на засіданні керівництва компанії з метою подолання економічних наслідків пандемії коронавіруса.

В планах компанії також є переговори з профспілками. Співробітникам, яких торкнеться план реструктуризації, Lufthansa обіцяє запропонувати працевлаштування в одному з інших підрозділів компанії.

Раніше ЦТС писали про Brussels Airlines, ще одну авіакомпанію, власницею якої є Lufthansa Group, що зараз знаходиться на межі банкрутства. У компанії розглядають різні варіанти виходу з кризи, одним з них є націоналізація.

В Brussels Airlines працюють 3,5 тис. співробітників, компанія забезпечує 40% трафіку в аеропорту Брюсселя. Авіакомпанія також надає тисячі робочих місць в авіаційному секторі, що включають наземне обслуговування та туристичні організації.

Наразі в компанії призупинили всі рейси до 20 квітня, а всіх працівників відправили в тимчасові неоплачувані відпустки. Керівництво Brussels Airlines звернулося до уряду Бельгії за державною підтримкою. За попередніми підрахунками, для підтримки ліквідності, перевізнику потрібно 200 мільйонів євро.

Фото: Oliver Holzbauer.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button