Чому вчителі помиляються на телеуроках «Всеукраїнської школи онлайн»?
Проєкт готували за максимально короткі терміни, а вчителів так і не звільнили від дистанційного викладання, яке паралельно триває в школах.
Проєкт готували за максимально короткі терміни, а вчителів так і не звільнили від дистанційного викладання, яке паралельно триває в школах.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 146 днів. За цей час ми опублікували 27788 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

З понеділка, шостого квітня, в Україні запустили проєкт «Всеукраїнська школа онлайн», де 14 телеканалів транслюють уроки для школярів 5-11 класі по всій країні, які вимушено припинили відвідування шкіл через карантин. Але в цих телеуроках вже знаходять різні помилки — як викладачі, так і глядачі.
Так, видання ZAXID.net наголошує на тому, що уроки виходять не в прямому ефірі, тож автори проєкту мають змогу перезаписати відео без помилок.
Цікаво, що досвідчені й кваліфіковані вчителі припускаються більшості помилок через неуважність. ZAXID.net наводить наступні приклади:
Під час уроку математики для п’ятикласників, який сьомого квітня проводила вчителька-методистка вищої категорії Інституту модернізації змісту освіти Олена Бурдун, при обчисленні швидкості катера, вона від 30,2 відняла 2,2, але замість 28 км/год написала 18. Вчителька не помітила цього та продовжила урок.
Або ж учителька географії НВК «Новопечерська школа», кандидатка географічних наук, Марія Растворова, яка восьмого квітня проводила урок географії для 10 класу сказала, що Австралію із заходу омиває Атлантичний океан, що розташований в іншій частині земної кулі.
Викладач математики в КНУ ім. Т. Шевченка Дмитро Номіровський в дописі на своїй сторінці у Facebook також зазначає, що вчителі припускаються помилок через те, що проєкт створювали в максимально короткі терміни, вчителів не готували до роботи з камерами та не звільняли від дистанційного викладання, яке, незважаючи на телеуроки, досі триває в школах. Окрім того, Дмитро каже, що вчителі не отримують за телеуроки доплати, а працюють виключно за власним бажанням.
Окрім того, тривалість проєкту постійно змінюється: спочатку це були три тижні, але тепер телеуроки можуть продовжити до десяти тижнів. При цьому зміни в плануванні уроків все одно є відповідальністю вчителів.
Також, за словами Номіровського, у проєкті немає коректорів та редакторів, відповідальних за перевірку цих матеріалів. Коли Дмитро хотів передивитися свій урок, він з’ясував, що його урок (як і більшість інших) монтують в останню ніч перед ефіром, тож готове відео ніхто не встигає подивитися.
На захист вчителів також виступила Ярослава Гресь, засновниця піар-агенції Gres Todorchuk PR. На її думку, будь-який процес, а особливо запуск онлайн-освіти у масштабах всієї країни, треба постійно налагоджувати — і при цьому не боятися помилок та припиняти цькувати за них.
Фото з відкритих джерел.
© Хмарочос | 2025
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті