Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 174 днів. За цей час ми опублікували 25377 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: transphoto.ru / ap5_underground

Проєкт «Київська міська мобільність» повинен покращити мобільність та доступність у місті. Для його реалізації планують залучити 30 мільйонів доларів у вигляді позики від Міжнародного банку реконструкції та розвитку. А тому розробили низку документів, що відповідають вимогам Світового Банку та є відносно новими для транспортних проєктів у Києві. До їх обговорення і пропонують долучитися на сайті «Київпастрансу».

Для першого компоненту проєкту – підготовки до створення Троєщинського ШТК (швидкісного транспортного коридору) – сьогодні доступні лише технічні завдання (для плану рамкової політики переселення, плану оцінки екологічного та соціального впливу та плану залучення зацікавлених сторін). Тобто навіть невідоме ще трасування проєкту та який рухомий склад буде задіяно – автобуси, тролейбуси чи рейковий транспорт.

Для другого компоненту – трамвайної лінії до Палацу спорту – для обговорення вже представили готову оцінку впливу на навколишнє та соціальне середовище, план екологічних і соціальних зобов’язань та план залучення зацікавлених сторін з попередніми висновками проведених заходів. Зокрема, план передбачав фокус-групи та інтерв’ю з містянами, що живуть, працюють, мають бізнес поблизу нового трамвайного маршруту, інтерв’ю з представниками вразливих груп населення, консультації з громадськими організаціями тощо.

Третій компонент проєкту «Київська міська мобільність» повинен покращити роботу  КМДА та «Київпастрансу» в контексті розвитку транспорту загалом. 

«Хмарочос» переглянув запропоновані документи разом з транспортною експерткою Іриною Бондаренко. 

«План залучення громадськості, запропонований тут, цілком нормальний. Буде чудово, якщо його реалізують, – розповідає Ірина. – Взагалі, залучення людей, які живуть та працюють поруч з місцем майбутніх змін, – це дуже хороша практика для будь-якого нового проєкту в місті». Зараз «Київпастранс». пропонує долучитися до обговорення в письмовому вигляді, але йдеться не так про сам проєкт, як про зазначені вище документи.

Ірина Бондаренко також зазначає, що екологічна оцінка для нової трамвайної лінії до Палацу спорту розглядає лише вплив самого будівництва. «Такий маршрут може мати значно кращий вплив, наприклад, на якість повітря, але в майбутньому, вже після завершення будівельних робіт. Крім того, тут не врахований кліматичний вплив», – каже експертка. Водночас Ірина додає: в Україні збирають дуже мало даних, які б дозволили зробити таку оцінку. «Наприклад, у нас з 2015 року відсутня інформація про відсоток забруднення від пересувних джерел. Тому, з одного боку, зробити таку оцінку було дуже складно. З іншого, вона побудована на малій кількості узагальнених даних, тому важко сказати, наскільки ця оцінка точна».

Читайте також: Як Київ втратив трамвайну мережу і чому її варто повернути в місто?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button