Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов розповів виданню Голос.ua, що скорочення пасажиропотоку під час карантину не принесе збитків комунальному наземному транспорту та метрополітену. Натомість постраждають приватні перевізники, відтак кількість транспорту в Києві зменшиться.

На думку експерта, замість будівництва мостів та іншої важливої інфраструктури, місто буде закривати «дірки» в бюджетах комунальних перевізників. До того ж, в нинішніх умовах, комунальний транспорт може дозволити собі не бути «економічно суперефективним», адже в них зараз немає конкуренції.

«Це буде серйозний удар по місту, тому гроші будуть шукати де завгодно, позичати з миру по нитці. Всі «дірки» комунальних перевізників закриють переважна більшість міст, але від цього постраждають інші статті видатків, тож гроші потрібно буде у когось “забрати”», – каже Беспалов.

Він зазначає, що приватним перевізникам немає звідки отримувати компенсацію, бо відповідного механізму просто немає. При цьому до карантину вони перевозили більше мільйона пасажирів на день.

За словами перевізників, мінімум третина рухомого складу після зняття карантину не вийде, зазначає Беспалов. Наразі ж рухомого складу приватних перевізників вистачає на перевезення мільйона пасажирів. Якщо 30% скаду буде продано, або утилізовано, то відповідно збільшиться навантаження на комунальний транспорт. Це може стати поштовхом до певних позитивних процесів, але на початку транспорту не буде вистачати.

«300 тисяч пасажирів – це проблема для наших автобусів, тролейбусів і метрополітену», – зазначає Беспалов.

За його словами, деякі приватні перевізники спробували перейти на спецперевезення – возити персонал для великих компаній. Але  такі замовники швидко зрозуміли, що їм дешевше придбати власний рухомий склад – і організовувати власні перевезення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button