Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Одне з найвідоміших італійських міст Мілан, що знаходиться в регіоні Ломбардія, який найсильніше постраждав від коронавірусу, втілюватиме експериментальну систему захисту містян після карантину.

Мілан планує запровадити одну з найамбітніших схем у Європі з перерозподілу вуличного простору. У вівторок міська влада анонсувала план Strade Aperte (Відкриті вулиці), який передбачає облаштування вулиць загальною протяжністю 35 км, щоб зробити доріжки для  велосипедистів та пішоходів, повідомляє The Guardian.

Місто має один із найвищих рівнів забруднення повітря в Європі. В умовах локдауну автотранспортне навантаження на дороги зменшилось на 75%, як і рівень забруднення повітря. Міські чиновники сподіваються залишити рівень користування власними автотранспортом на такому ж рівні після того, як жителі регіону повернуться на роботу, щоб уникнути навантаження на громадський транспорт.

«Ми роками працювали над зменшенням використання автомобілів. Якщо всі їздитимуть на машинах, не буде місця для людей, не буде місця для пересування та для комерційної діяльності поза магазинами», – заявив заступник міського голови Мілана Марко Гранеллі.

Візуалізація того, як виглядатимуть вулиці після запровадження плану Strade Aperte

План передбачає створення тимчасових смуг для руху велосипедистів, розширення старих та створення нових тротуарів, а також обмеження швидкості до 30 км/год. Нововедення будуть діяти в низці районів, одним з яких є Лазаретто, що був колись притулком для жертв чумних епідемій у XV-XVI століттях.

Мілан – досить невелике, але густонаселене місто, де живуть 1,4 млн  людей, а відстань від одного кінця міста до іншого складає 15 км. Більше половини його жителів, щоб дістатися на роботу, користуються громадським транспортом. Середня протяжність такої поїздки складає менше 4 км, тож перехід від автомобілів до екологічних видів транспорту вважають потенційно можливим для великої кількості містян.

Фото обкладинки: Stefano De Grandis / Shutterstock

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button