Заборона автівок на вихідні та популяризація електроскутерів: як зміниться Тбілісі після карантину?
Мер запропонував обговорити заборону авторуху двічі на тиждень і анонсував закупівлю міських велосипедів та скутерів.
Мер запропонував обговорити заборону авторуху двічі на тиждень і анонсував закупівлю міських велосипедів та скутерів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 24991 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мер Тбілісі Каха Каладзе запропонував містянам після закінчення карантину ввести заборону на приватний транспорт двічі на тиждень, приміром, на вихідні, пише видання Georgia Today.
На його думку, це допоможе покращити екологію і зменшити забруднення повітря. Мер також заявив, що міська влада проведе громадське обговорення такої пропозиції.
«За час обмежень руху внаслідок надзвичайного стану впродовж останніх місяців екологічний стан Тбілісі та всієї території Грузії значно покращився. Зокрема, індекс забруднення повітря в столиці різко знизився. Поточні показники суттєво відрізняються від рівня забрудненням повітря у той самий період 2019 року. У повітрі зменшився вміст хімічної сполуки діоксиду азоту, наявність якої є результатом автомобільних викидів», – пояснив міський голова.
Варто зазначити, що з 17 квітня в Грузії тимчасово заборонили користуватися легковим транспортом. Пересуватися на автівці можна лише зі спеціальним дозволом. Штраф за порушення заборони – три тисячі ларі (більше 25 тисяч гривень).
Громадський транспорт на час карантину також зупинили. Наразі жителі Тбілісі пересуваються містом на мотоциклах, мопедах, самокатах, але найбільше – на велосипедах. Раніше велосипедисти Тбілісі виходили на протести через відсутність адекватної велоінфраструктури.
Крім того, Каха Каладзе заявив, що в найближчому майбутньому місто планує закупити велосипеди, зокрема, триколісні, аби зробити пересування більш комфортним для мешканців міста та їхніх дітей. 27 квітня мер презентував сервіс електричних скутерів, що мають стати альтернативним видом транспорту для Тбілісі.
Фото: unsplash
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті