Через коронавірус німці змінять споживчі звички: менше подорожей, шопінгу та культурного дозвілля
Половина постійних пасажирів громадського транспорту планують скоротити кількість поїздок або й узагалі від них відмовитися.
Половина постійних пасажирів громадського транспорту планують скоротити кількість поїздок або й узагалі від них відмовитися.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26888 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Через пандемію коронавірусу в німецького середнього класу серйозно міняються споживчі звички, що вплине на бізнес і сферу послуг у Німеччині. Про це свідчить дослідження, опубліковане сьомого травня американською консалтинговою компанією McKinsey, повідомляє Deutsche Welle.
Експерти McKinsey опитали понад 1000 жителів Німеччини в період з 30 квітня по 3 травня. Результати можуть бути релевантними і для інших країн Європи.
Подорожі. Мобільність німців може суттєво знизитися. 29% респондентів відповіли, що здійснюватимуть менше поїздок, а 27% узагалі планують відмовитися від подорожей. Менше половини готові, як і раніше, літати літаками, їздити потягами та ночувати в готелях.
Міська мобільність. Зниження мобільності стосується й громадського транспорту. 51% тих, хто до пандемії регулярно користувався автобусами, і 47% постійних пасажирів метро планують скоротити кількість поїздок або й узагалі від них відмовитися. Натомість мають намір частіше ходити пішки, їздити на велосипеді або на власному автомобілі.
37% збираються рідше користуватися таксі, а 11% взагалі від цього відмовляться. 18% не братимуть автомобілі напрокат, 29% робитимуть це рідше. 29% тих, хто користувався сервісами прокату електросамокатів, скоротять кількість поїздок, а 17% взагалі не хочуть торкатися орендованих самокатів.
Магазини. 41% опитаних заявив, що рідше відвідуватиме непродовольчі магазини. З 20 квітня, коли в Німеччині було послаблено карантин, більш як половина респондентів так і не скористалася можливістю зайнятися шопінгом, продовжуючи купляти лише предмети першої необхідності. Ще 25% за пів місяця лише раз вийшли з дому на закупи.
Культура. 26% опитаних німців має намір повністю відмовитися від відвідування кінотеатрів, концертів і театрів, ще 32% робитимуть це рідше, ніж до пандемії. Щодо зоопарків, то 21% респондентів назвав таку форму дозвілля неприйнятною.
Спорт. 22% респондентів більше не відвідуватимуть фітнес-клуби та не займатимуться командними видами спорту. Водночас 41% продовжить займатися спортом у громадських місцях, а 15% навіть збільшать таку активність.
Фото: Vitor Fontes, Unsplash
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті