Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Через пандемію коронавірусу в німецького середнього класу серйозно міняються споживчі звички, що вплине на бізнес і сферу послуг у Німеччині. Про це свідчить дослідження, опубліковане сьомого травня американською консалтинговою компанією McKinsey, повідомляє Deutsche Welle.

Експерти McKinsey опитали понад 1000 жителів Німеччини в період з 30 квітня по 3 травня. Результати можуть бути релевантними і для інших країн Європи.

Подорожі. Мобільність німців може суттєво знизитися. 29% респондентів відповіли, що здійснюватимуть менше поїздок, а 27% узагалі планують відмовитися від подорожей. Менше половини готові, як і раніше, літати літаками, їздити потягами та ночувати в готелях.

Міська мобільність. Зниження мобільності стосується й громадського транспорту. 51% тих, хто до пандемії регулярно користувався автобусами, і 47% постійних пасажирів метро планують скоротити кількість поїздок або й узагалі від них відмовитися. Натомість мають намір частіше ходити пішки, їздити на велосипеді або на власному автомобілі.

37% збираються рідше користуватися таксі, а 11% взагалі від цього відмовляться. 18% не братимуть автомобілі напрокат, 29% робитимуть це рідше. 29% тих, хто користувався сервісами прокату електросамокатів, скоротять кількість поїздок, а 17% взагалі не хочуть торкатися орендованих самокатів.

Магазини. 41% опитаних заявив, що рідше відвідуватиме непродовольчі магазини. З 20 квітня, коли в Німеччині було послаблено карантин, більш як половина респондентів так і не скористалася можливістю зайнятися шопінгом, продовжуючи купляти лише предмети першої необхідності. Ще 25% за пів місяця лише раз вийшли з дому на закупи.

Культура. 26% опитаних німців має намір повністю відмовитися від відвідування кінотеатрів, концертів і театрів, ще 32% робитимуть це рідше, ніж до пандемії. Щодо зоопарків, то 21% респондентів назвав таку форму дозвілля неприйнятною.

Спорт. 22% респондентів більше не відвідуватимуть фітнес-клуби та не займатимуться командними видами спорту. Водночас 41% продовжить займатися спортом у громадських місцях, а 15% навіть збільшать таку активність.

Фото: Vitor Fontes, Unsplash

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button