Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26399 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Жителі Борщагівки скаржаться на забудову трамвайних колій на кінцевій станції швидкісного трамваю, що на вулиці Зодчих. Про це стало відомо на засіданні постійної комісії з питань запобігання корупції КМДА, повідомляє Вечірній Київ.

Про те, що проєкт будівництва другої черги ТРЦ «Апрель» передбачає зведення 22-поверхового офісно-житлового комплексу April Tower над станцією трамваю, стало відомо у березні минулого року – такі візуалізації з’явилися на сайті торговельного центру.

За проєктом, кінцева зупинка швидкісного трамваю розташується просто всередині будівлі ТРЦ. Пасажири опинятимуться серед магазинів, ледь встигнувши «зійти з підніжки трамвая», як зазначав забудовник.

Візуалізації з сайту naiukraine.com

Водночас у департаменті містобудування та архітектури не підтвердили інформацію про майбутній хмарочос. За даними електронної бази документообігу, замовникам будівництва – «Київпастрансу» та фірмі «Фаворит-Поліс» – надано містобудівні умови та обмеження на реконструкцію станції.

«Там має бути транспортний комплекс із пунктами масової посадки і наземним гаражем-паркінгом від вулиці Старовокзальної до Великої кільцевої дороги», – повідомив заступник директора департаменту Юрій Тацій.

Учасники комісії вимагають, аби керівник «Київпастрансу» з’явився на наступне засідання та пояснив ситуацію.

Будівельні роботи на кінцевій станції швидкісного трамваю

На обкладинці: візуалізація з сайту naiukraine.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button