Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

15 травня компанія Ілона Маска The Boring Company добудувала другий трикілометровий тунель під Конференц-центром Лас-Вегаса (LVCC), тим самим майже завершивши першу чергу проєкту Convention Center Loop, повідомляє The Verge.

Наразі будівельники працюють над завершенням наземних пасажирських станцій, яких буде по три на кожний тунель: на кожному з кінців та ще одна посередині.

Тунелі Маска ніяк не корелюються з мережею громадського транспорту. Вони призначені для працівників Конференц-центру та заможних відвідувачів. Перехід пішки між протилежними корпусами центру зазвичай займає 15 хвилин, а тунелі покликані скоротити цей час до двох хвилин.

Тунелі призначені для пересування електрокарів Tesla, які спускатимуться вниз за допомогою підйомників. Також тунелями їздитиме «трамвай» на базі Tesla Model 3, який вміщатиме 12-16 пасажирів. Якщо швидкість автомобілів сягатиме 250 км/год, мережа Loop зможе провозити понад 4000 пасажирів на годину.

Фото: twitter.com/boringcompany

У перспективі електрокари їздитимуть тунелем на автопілоті, орієнтуючись на встановлені уздовж маршруту сенсори, проте на початку машинами керуватиме водій.

Перший етап, як очікується, обійдеться компанії у 52,5 мільйона доларів. Перший тунель у Лас-Вегасі було збудовано у лютому цього року. Всю систему очікують запустити в експлуатацію у січні 2021 року, до наступної виставки побутової електроніки.

У 2017 році The Boring Company збудувала тестовий тунель у каліфорнійському місті Готорн, неподалік від головного офісу SpaceX. Також компанія розпочала будівництво тунелів у Лос-Анджелесі, Чикаго та Балтіморі.

Ідея спорудження тунелів, які б переміщали автомобілі під землею, спала Маскові на думку у зв’язку з заторами у містах Каліфорнії. Проте такий спосіб боротьби з щільним трафіком зазнає критики – докладніше про це читайте у нашому матеріалі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button