У США впродовж карантину зріс попит на велосипеди. Подекуди — на 121%
У Києві, якому бракує розвинутої велоінфраструктури, він виріс на 204% у квітні та на 182% — у травні.
У Києві, якому бракує розвинутої велоінфраструктури, він виріс на 204% у квітні та на 182% — у травні.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 324 днів. За цей час ми опублікували 26483 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Попит на велосипеди у США в березні 2020 року зріс на 66-121%, на електросамокати — на 85%. З кінця квітня у продажі не залишилось велосипедів дешевше $1000. Дефіцит велосипедів посилився через відсутність глобальних ланцюгів постачання, які припинилися через епідемію, повідомляє New York Times.
Під час пандемії велосипед став одним з найпопулярніших транспортних засобів у США. У березні загальнодержавні продажі велосипедів, їхнього обладнання та послуг з ремонту зросли майже вдвічі, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, повідомляє компанія з дослідження ринку N.P.D. Group. Продажі пасажирських та фітнес-велосипедів збільшилися на 66%, велосипедів для дозвілля — на 121%, дитячих велосипедів — на 59%, а електричних — на 85%.
Деякі американські міста вже планують після пандемії переглянути надання переваги автомобілям на користь велосипедів. Останній досвід європейських міст теж доводить, що велосипед став настільки ж важливим видом транспорту, як метро.
Читайте також: Після пандемії європейські міста лишатимуть автівкам менше місця (проєкти)
«Ми абсолютно впевнені, що у наступні місяці побачимо приріст подорожей на велосипедах», — заявила комісар з питань транспорту Поллі Троттенберг.
У квітні муніципалітет Нью-Йорку оголосив про тимчасове відкриття 100 миль доріг для пішоходів та велосипедистів, але не виключають, що ці зміни можуть упостійнитися. В Окленді на час пандемії планують закрити для проїзду автомобілів близько 10% вулиць, а в Сіетлі оголосили про постійне закриття для автівок 20 миль доріг.
Черга з велосипедистів у Брукліні, що чекають на ремонт або хочуть купити велосипед. Фото: Hilary Swift / NYTimes.
«Ми вже бачимо людей, що раніше не їздили на велосипеді, — додає Троттенберг. — Ми побачимо набагато більше тих, хто сіли на велосипед вперше, коли місто почало “оживати”».
Для порівняння: за відсутності розвинутої велосистеми у Києві, попит на велосипеди в столиці у травні 2020 року зріс на 182%, проти травня минулого року. Відповідно у квітні попит виріс на 204%, а у березні — на 111%.
Читайте також: «Міста задумаються над розвитком веломережі» – мери українських міст розповіли про досвід карантину
Фото обкладинки: Hilary Swift / NYTimes
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті