Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23639 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Попит на велосипеди у США в березні 2020 року зріс на 66-121%, на електросамокати — на 85%. З кінця квітня у продажі не залишилось велосипедів дешевше $1000. Дефіцит велосипедів посилився через відсутність глобальних ланцюгів постачання, які припинилися через епідемію, повідомляє New York Times.

Під час пандемії велосипед став одним з найпопулярніших транспортних засобів у США. У березні загальнодержавні продажі велосипедів, їхнього обладнання та послуг з ремонту зросли майже вдвічі, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, повідомляє компанія з дослідження ринку N.P.D. Group. Продажі пасажирських та фітнес-велосипедів збільшилися на 66%, велосипедів для дозвілля — на 121%, дитячих велосипедів — на 59%, а електричних — на 85%.

Деякі американські міста вже планують після пандемії переглянути надання переваги автомобілям на користь велосипедів. Останній досвід європейських міст теж доводить, що велосипед став настільки ж важливим видом транспорту, як метро.

Читайте також: Після пандемії європейські міста лишатимуть автівкам менше місця (проєкти)

«Ми абсолютно впевнені, що у наступні місяці побачимо приріст подорожей на велосипедах», — заявила комісар з питань транспорту Поллі Троттенберг.

У квітні муніципалітет Нью-Йорку оголосив про тимчасове відкриття 100 миль доріг для пішоходів та велосипедистів, але не виключають, що ці зміни можуть упостійнитися. В Окленді на час пандемії планують закрити для проїзду автомобілів близько 10% вулиць, а в Сіетлі оголосили про постійне закриття для автівок 20 миль доріг.

Черга з велосипедистів у Брукліні, що чекають на ремонт або хочуть купити велосипед. Фото: Hilary Swift / NYTimes.

«Ми вже бачимо людей, що раніше не їздили на велосипеді, — додає Троттенберг. — Ми побачимо набагато більше тих, хто сіли на велосипед вперше, коли місто почало “оживати”».

Для порівняння: за відсутності розвинутої велосистеми у Києві, попит на велосипеди в столиці у травні 2020 року зріс на 182%, проти травня минулого року. Відповідно у квітні попит виріс на 204%, а у березні — на 111%.

Читайте також: «Міста задумаються над розвитком веломережі» – мери українських міст розповіли про досвід карантину

Фото обкладинки: Hilary Swift / NYTimes

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button