«Вся система перевезень зруйнована» – маршрутники готуються відновити роботу після карантину
За два місяці простою деякі водії вже знайшли собі іншу роботу.
За два місяці простою деякі водії вже знайшли собі іншу роботу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КМДА оголосила, що з 22 травня буде відновлено рух наземного транспорту у звичайному режимі. Приватні перевізники Києва готуються до відновлення руху та нарікають на брак чітких інструкцій, повідомляє Сьогодні.
«Немає ніяких чітких роз’яснювальних документів. Незрозуміло, скільки точно має бути в салоні пасажирів: половина або тільки сидячі місця. Є лише припущення, що нам дозволять працювати. Але чи буде це 22 травня або 23 травня – ніхто не знає. Розмови про запуск громадського транспорту тривають вже тиждень, а конкретики ніякої немає», – розповів один із власників маршруту.
Перевізники зазначають, що за два місяці простою деякі водії вже знайшли собі іншу роботу. Також побоюються, що без метрополітену маршрутками їздитиме мало пасажирів – чимало маршрутів у Києві виконують функцію підвезення до найближчої станції метро. Уряд, однак, уже дозволив запустити метро 25 травня.
Так, Микола Бацан, керівник підприємства «Політехавто-Б» повідомив, що випустить на маршрути №442 і 442-д лише половину автобусів. Це маршрутки, які підвозять до станції метро «Політехнічний інститут».
«Зараз важко зрозуміти, як нам працювати – вся система перевезень зруйнована. Абсолютно незрозуміло – будуть люди їздити чи ні. Плюс два місяці простою… Це серйозне випробування. Зараз нам потрібно платити податки і зарплати водіям. Держава навряд чи нам допоможе. А попереду літні місяці, коли потік пасажирів традиційно зменшується, принаймні на наших маршрутах», – пояснює він.
Директор іншої компанії Олег Орел повідомив, що після 22 травня на маршрути вийдуть всі автобуси згідно з графіком: це 32 автобуси на три маршрути. Зараз його підприємство намагається вирішити проблему з браком водіїв.
Перевізники зазначиють, що попередньо не планують піднімати вартість проїзду.
«Але якщо нас зобов’яжуть возити тільки половину людей в салоні, то ми не зможемо покрити витрати навіть на пальне. Щоб хоч якось вижити, вартість проїзду повинна бути щонайменше 10 гривень», – зауважує Бацан.
Міський голова Віталій Кличко заявив, що в разі, якщо приватні перевізники спробують «необґрунтовано» сформувати нові тарифи, місто звертатиметься до Антимонопольного комітету.
На обкладинці: черга на трамвай на Подолі. Фото: Big Kyiv
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті