Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

КМДА оголосила, що з 22 травня буде відновлено рух наземного транспорту у звичайному режимі. Приватні перевізники Києва готуються до відновлення руху та нарікають на брак чітких інструкцій, повідомляє Сьогодні.

«Немає ніяких чітких роз’яснювальних документів. Незрозуміло, скільки точно має бути в салоні пасажирів: половина або тільки сидячі місця. Є лише припущення, що нам дозволять працювати. Але чи буде це 22 травня або 23 травня – ніхто не знає. Розмови про запуск громадського транспорту тривають вже тиждень, а конкретики ніякої немає», – розповів один із власників маршруту.

Перевізники зазначають, що за два місяці простою деякі водії вже знайшли собі іншу роботу. Також побоюються, що без метрополітену маршрутками їздитиме мало пасажирів – чимало маршрутів у Києві виконують функцію підвезення до найближчої станції метро. Уряд, однак, уже дозволив запустити метро 25 травня.

Так, Микола Бацан, керівник підприємства «Політехавто-Б» повідомив, що випустить на маршрути №442 і 442-д лише половину автобусів. Це маршрутки, які підвозять до станції метро «Політехнічний інститут».

«Зараз важко зрозуміти, як нам працювати – вся система перевезень зруйнована. Абсолютно незрозуміло – будуть люди їздити чи ні. Плюс два місяці простою… Це серйозне випробування. Зараз нам потрібно платити податки і зарплати водіям. Держава навряд чи нам допоможе. А попереду літні місяці, коли потік пасажирів традиційно зменшується, принаймні на наших маршрутах», – пояснює він.

Директор іншої компанії Олег Орел повідомив, що після 22 травня на маршрути вийдуть всі автобуси згідно з графіком: це 32 автобуси на три маршрути. Зараз його підприємство намагається вирішити проблему з браком водіїв.

Перевізники зазначиють, що попередньо не планують піднімати вартість проїзду.

«Але якщо нас зобов’яжуть возити тільки половину людей в салоні, то ми не зможемо покрити витрати навіть на пальне. Щоб хоч якось вижити, вартість проїзду повинна бути щонайменше 10 гривень», – зауважує Бацан.

Міський голова Віталій Кличко заявив, що в разі, якщо приватні перевізники спробують «необґрунтовано» сформувати нові тарифи, місто звертатиметься до Антимонопольного комітету.

На обкладинці: черга на трамвай на Подолі. Фото: Big Kyiv

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button