Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23554 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Комісар з питань розвитку пішохідних та велоспедних маршрутів (Walking & Cycling Commissioner for London) Вілл Норман переконаний, що способи пересування людей містами повністю зміняться після пандемії. Експерти поділяють цю думку і додають, що перевага автівок на міських вулицях вперше за десятиліття переглядається на всіх рівнях, повідомляє The Guardian.

«Для нас усіх з’явиться “нове нормальне”, подобається нам це чи ні», — заявив Норман.

Коронавірусна криза продемонструвала, що системи громадського транспорту не завжди здатні працювати на повну потужність. І якщо люди масово пересідатимуть на приватні автомобілі, це призведе до перевантаження доріг та небезпечної концентрації вуглецевих викидів. Останнє вважають найгіршим, що може статися у розпал пандемії респіраторних захворювань.

«Єдиний спосіб, як Лондон може функціонувати, враховуючи пропускну спроможність наших доріг та місткість нашого громадського транспорту — це пересідати на велосипеди або пересуватись пішки там, де це можливо», — сказав Норман. Він також додає, що це позитивно вплине і на фізичне та ментальне здоров’я, а також на навколишнє середовище.

У п’ятницю міський голова Лондона Садік Хан оприлюднив одну з найамбітніших серед міст світу схем велопішохідного руху. Схема передбачає закриття для автомобілів та автобусів багатьох районів лондонського центру, що дозволить містянам безпечно ходити та їздити велосипедом після пом’якшення локдауну.

Закрити дороги та реструктурувати дорожній рух планують впродовж наступних шести тижнів. Серед обмежень, які діятимуть для автомобілів, відновили стягнення за «перевантаженість міста», збільшивши їх до 15 фунтів стерлінгів, а також спеціальні зони ультранизьких та низьких викидів.

Для підтримки персоналу Національної служби охорони здоров’я також розширять систему компенсації плати за перевантаженість; вона буде поширена на працівників, що працюють вдома.

Крім того, план передбачає тимчасове призупинення безкоштовного проїзду для дітей у громадському транспорті, оплату проїзду громадянами, старшими за 60 років під час поїздок у години пік, а також підвищення вартості проїзду. Співзасновник руху «За новий зелений курс» Ангус Сатоу вже відзначив, що ці нововведення вдарять по найвразливішім групам лондонців.

«У нас немає вибору. Це не ідеологічний опортунізм, а необхідність», — сказав Норман.

Потенційних переваг у таких змін багато. Дослідження показало, що піші прогулянки та їзда велосипедом створюють більш сталі громади, значно зменшують забрудненість повітря і можуть «декарбонізувати» транспортну систему, що вважають найголовнішим через загрозу кліматичної кризи.

«Якщо ми хочемо зробити транспорт у Лондоні безпечним та зберегти глобальну конкурентоспроможність міста, то нам не залишається іншого вибору, ніж швидко переоблаштувати лондонські вулиці», — підкреслив мер.

Фото обкладинки: Alberto Pezzali / AP

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button