Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Аеропорт «Київ» (Жуляни) через карантин втратив 92% доходів, «які можна округлити до 100%», і не зможе вижити без допомоги держави. Про це заявив в інтерв’ю LB.ua Олег Левченко, гендиректор приватної компанії «Мастер-Авіа», яка спільно з комунальним підприємство МА «Київ» забезпечує роботу аеропорту.

Наразі аеропорт раз приймає поштовий рейс кілька разів на тиждень та один-два бізнес-рейси на місяць. Для порівняння, до карантину здійснювалося приблизно 50 рейсів щодня. Із березня 2000 співробітників – у «неоплачуваній відпустці».

Аеропорту вдалося знизити видатки на 50-60% у порівнянні з лютим, проте втрати все одно завеликі. Через це керівництво двічі зверталося до президента та Кабміну за допомогою. Просили 22 мільйони гривень щомісячної допомоги, субсидію 15 доларів на кожного пасажира та допомогу у рефінансуванні кредиту на 28 мільйонів доларів.

«22 мільйони гривень – це та мінімальна сума, яка дозволить нам утримати колектив на мінімальних зарплатах, утримувати інфраструктуру та гарантувати безпеку польотів», – зазначає Левченко.

За його словами, уряд звільнив аеропорт від податків у березні, проте вже за квітень керівні компанії мусять сплатити 3,5 мільйона гривень податку на землю та нерухомість, а також решту податків. Керівництво звернулося до Київради з проханням зменшити земельний податок.

Левченко зазначив, що аеропорт «Київ» планує відновити всі міжнародні та внутрішні рейси 15 червня.

Фото: Yaroslav Petrukhno, facebook.com/airportkiev/

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button