Після епідемії у містах працюватиме все більше «дронів для доставки»
До 2026 року понад мільйон дронів можуть долучити для доставки роздрібних товарів.
До 2026 року понад мільйон дронів можуть долучити для доставки роздрібних товарів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
До 2026 року доставку роздрібних товарів можуть здійснювати понад мільйон дронів замість 20 тисяч безпілотників, що використовують сьогодні. Це дані нового аналізу Педро Пачеко, старшого директора з аналітики Gartner, повідомляє Сities Тoday.
«Це можливість показати регуляторам, організаціям і навіть громадянам, що дрони є дуже корисним рішенням для декількох критичних завдань», — зазначає Пачеко.
Дрони вже використовувались для доставки ліків та переміщення дослідних зразків у віддалених місцях під час пандемії. Безпілотні пристрої активно використовувались у розпал епідемії в різних містах Китаю, щоб зменшити кількість соціальних контактів.
Їх також використовують в декількох містах світу для контролю за дотриманням заходів безпеки, зокрема, соціального дистанціювання та санітарної обробки вулиць в Індії та Китаї. Така практичність використання дронів може прискорити більш активне залучення пристроїв до різних сфер діяльності людини.
Минулого року міжнародна логістична компанія DHL почала використовувати безпілотники в міських районах Китаю. За даними компанії, послуга скорочує час доставки в п’ять разів — з 40 до 8 хвилин на відстань до восьми кілометрів, може заощадити витрати до 80%, а також сприяє зменшенню вуглецевого сліду. Пачеко додав, що експлуатаційні витрати дронів принаймні на 70% нижчі, ніж фургонів служб доставки.
Остаточне рішення прийматимуть очільники міст. Адже міські чиновники мають розв’язати питання приватності, що непокоїть громадян та стало причиною судової заборони використання дронів у Парижі. Окрім того, потрібно буде вирішити та облаштувати локації для пунктів збору пакунків та розвантаження дронів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті