Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Україні презентували перший у світі інтерактивний онлайн-проєкт, що дозволить кожному прожити досвід батьків, які дізналися про гомосексуальну орієнтацію своїх дітей, та прийняли її попри стереотипні уявлення. Хештег компанії  слова батьків #яприймаютебе.

«Музей прийняття» створили громадські організації «Гендер Зед», «Інша», «КиївПрайд», «Ліга», «Сфера», «Освітній центр з прав людини у Львові». Проєкт підтримали Національний демократичний інститут (США) в Україні, уряди Великої Британії та Швеції. Дизайн, ідея та розробка кампанії належить діджитал-креативній агенції ISD Group.

Поки на сайті «Музею прийняття» лише два мікрофільми-історії, де мами Даши та Діми розповідають, як випадково дізналися про орієнтацію своїх дітей. Мета проєкту  розпочати діалог про прийняття в суспільстві.

«Тема камінг-ауту дуже складна для більшості представників ЛГБТ-спільноти, а особливо камінг-аут близькій людині. Ми знаємо багато прикладів, коли далекі знайомі та друзі дізнаються про орієнтацію в першу чергу, а родичі  в останню. Для близьких це дуже болючий досвід»,  зазначив Андрій Міщенко, керівник творчої групи в ISD Group

Проєкт продовжив кампанію «Різні.Рівні», спрямовану на підтримку ЛГБТ-людей. Ініціативу можна підтримати та розповісти свої історії прийняття у соцмережах із хештегом #яприймаютебе.

Світлини з пресрелізу проєкту

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button