Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26885 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Дев’ятого червня Департамент транспортної інфраструктури КМДА продовжив ще на п’ять років дію договору з перевізником «Кийтранс-2005» на обслуговування близько низки маршрутів столиці. Про це повідомляє транспортний експерт Іван Черниш у блозі команди А+С.

Серед цих маршрутів – №439 (від Виноградаря до проспекту Перемеоги), на якому досі курсують автобуси «Богдан А091» 2003 року випуску. Це суперечить умовам конкурсу, який провели у 2015 році: перевізник зобов’язувався оновити рухомий склад протягом терміну дії договору.

У самому наказі транспортного департаменту зазначено: немає підвердження того, що перевізник оновив автобуси, і перевірити це «не вбачається можливим за відсутності відповідної інформації».

«Мало того, що фактично рухомий склад взагалі не оновлено, так ще й юридично перевізник не зміг вчасно оформити якісь фантомні автобуси, щоб хоча б на папері все було в межах договору», – коментує Черниш.

Експерт зазначає, що Департамент транспортної інфраструктури справді має право, але не обов’язок перевіряти дотримання вимог договору. Утім, цим правом Департамент не користується.

На обкладинці: маршрутки №439, 10 червня 2020 року. Фото: Олександр Сава

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button