У п’яти містах Європи випробують автономні безпілотні автобуси
У квітні таке випробовування вже запустили у Гельсінкі.
У квітні таке випробовування вже запустили у Гельсінкі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Три прототипи автономних автобусів проєкту FABULOS (Future Automated Bus Urban Level Operation System) планують найближчим часом випробувати на дорогах п’яти європейських міст, повідомляє Cities Today.
Мета випробувань — прискорити впровадження нових типів автоматизованих систем, зокрема, громадського транспорту.
Пілот проєкту вже стартував у Гельсінкі (Фінляндія), цього місяця випробування мають розпочатися в Гьєздалі (Норвегія) й Таллінні (Естонія), в залежності від послаблення карантинних обмежень. Після цього вони заплановані у Ламії (Греція), Гелмонді (Нідерланди), а восени може бути розширення проєкту знову у Гьєздалі.
Кожен з трьох постачальників автономних автобусів — Sensible4-Shotl, Saga та Mobile Civitatem — отримав до одного млн євро на запуск своїх моделей у двох містах. Там впродовж 50 днів мають оцінити їхню функціональність, сумісність та безпечність.
Перший пілот FABULOS у Гельсінкі був запущений у квітні. Місцевий автопарк налічує три автономних автобуси, що рухаються круговим маршрутом зі швидкістю до 40 км/год. Маршрут має три зупинки.
«Гельсінкі мають мету стати найфункціональнішим містом у світі. Інновації для підтримки найкращих умов життя є основою нашої стратегії. Таким чином, впровадження автономних видів транспорту є одним з кроків для сталого розвитку. Ми прагнемо до більш приємного середовища, більшої доступності та швидкого транспорту, а також зменшення впливу на навколишнє середовище. На мою думку, проєкт FABULOS може значною мірою сприяти досягненню цієї мети, демонструючи переваги автономного громадського транспорту», — повідомив міський голова Гельсінкі Ян Вапаавуорі.
Технічно, автобуси не потребують водія чи стюарда на борту, оскільки повністю автономні, але за поїздками спостерігатимуть із центру дистанційного керування. У виняткових ситуаціях віддалений оператор зможе взяти на себе управління транспортними засобами.
Фото обкладинки: Автономний автобус GACHA, розробка Sensible4-Shotl, є одним з трьох прототипів, що будуть випробовувати в рамках FABULOS. Фото: Forum Virium Helsinki
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті