У п’яти містах Європи випробують автономні безпілотні автобуси
У квітні таке випробовування вже запустили у Гельсінкі.
У квітні таке випробовування вже запустили у Гельсінкі.
Три прототипи автономних автобусів проєкту FABULOS (Future Automated Bus Urban Level Operation System) планують найближчим часом випробувати на дорогах п’яти європейських міст, повідомляє Cities Today.
Мета випробувань — прискорити впровадження нових типів автоматизованих систем, зокрема, громадського транспорту.
Пілот проєкту вже стартував у Гельсінкі (Фінляндія), цього місяця випробування мають розпочатися в Гьєздалі (Норвегія) й Таллінні (Естонія), в залежності від послаблення карантинних обмежень. Після цього вони заплановані у Ламії (Греція), Гелмонді (Нідерланди), а восени може бути розширення проєкту знову у Гьєздалі.
Кожен з трьох постачальників автономних автобусів — Sensible4-Shotl, Saga та Mobile Civitatem — отримав до одного млн євро на запуск своїх моделей у двох містах. Там впродовж 50 днів мають оцінити їхню функціональність, сумісність та безпечність.
Перший пілот FABULOS у Гельсінкі був запущений у квітні. Місцевий автопарк налічує три автономних автобуси, що рухаються круговим маршрутом зі швидкістю до 40 км/год. Маршрут має три зупинки.
«Гельсінкі мають мету стати найфункціональнішим містом у світі. Інновації для підтримки найкращих умов життя є основою нашої стратегії. Таким чином, впровадження автономних видів транспорту є одним з кроків для сталого розвитку. Ми прагнемо до більш приємного середовища, більшої доступності та швидкого транспорту, а також зменшення впливу на навколишнє середовище. На мою думку, проєкт FABULOS може значною мірою сприяти досягненню цієї мети, демонструючи переваги автономного громадського транспорту», — повідомив міський голова Гельсінкі Ян Вапаавуорі.
Технічно, автобуси не потребують водія чи стюарда на борту, оскільки повністю автономні, але за поїздками спостерігатимуть із центру дистанційного керування. У виняткових ситуаціях віддалений оператор зможе взяти на себе управління транспортними засобами.
Фото обкладинки: Автономний автобус GACHA, розробка Sensible4-Shotl, є одним з трьох прототипів, що будуть випробовувати в рамках FABULOS. Фото: Forum Virium Helsinki
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті