Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Три прототипи автономних автобусів проєкту FABULOS (Future Automated Bus Urban Level Operation System) планують найближчим часом випробувати на дорогах п’яти європейських міст, повідомляє Cities Today.

Мета випробувань  прискорити впровадження нових типів автоматизованих систем, зокрема, громадського транспорту.

Пілот проєкту вже стартував у Гельсінкі (Фінляндія), цього місяця випробування мають розпочатися в Гьєздалі (Норвегія) й Таллінні (Естонія), в залежності від послаблення карантинних обмежень. Після цього вони заплановані у Ламії (Греція), Гелмонді (Нідерланди), а восени може бути розширення проєкту знову у Гьєздалі.

Кожен з трьох постачальників автономних автобусів  Sensible4-Shotl, Saga та Mobile Civitatem  отримав до одного млн євро на запуск своїх моделей у двох містах. Там впродовж 50 днів мають оцінити їхню функціональність, сумісність та безпечність.

Перший пілот FABULOS у Гельсінкі був запущений у квітні. Місцевий автопарк налічує три автономних автобуси, що рухаються круговим маршрутом зі швидкістю до 40 км/год. Маршрут має три зупинки.

«Гельсінкі мають мету стати найфункціональнішим містом у світі. Інновації для підтримки найкращих умов життя є основою нашої стратегії. Таким чином, впровадження автономних видів транспорту є одним з кроків для сталого розвитку. Ми прагнемо до більш приємного середовища, більшої доступності та швидкого транспорту, а також зменшення впливу на навколишнє середовище. На мою думку, проєкт FABULOS може значною мірою сприяти досягненню цієї мети, демонструючи переваги автономного громадського транспорту»,  повідомив міський голова Гельсінкі Ян Вапаавуорі.

Технічно, автобуси не потребують водія чи стюарда на борту, оскільки повністю автономні, але за поїздками спостерігатимуть із центру дистанційного керування. У виняткових ситуаціях віддалений оператор зможе  взяти на себе управління транспортними засобами.

Фото обкладинки: Автономний автобус GACHA, розробка Sensible4-Shotl, є одним з трьох прототипів, що будуть випробовувати в рамках FABULOS. Фото: Forum Virium Helsinki

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button