Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На Подільсько-Воскресенському мосту підвішують іржаві забраковані ванти (троси), стверджує урбаніст Віталій Селик, який сфотографував конструкції на місці будівництва.

Загалом утримувати центральний проліт мосту мають 68 тросів. У 2010 році місто придбало у німецької компанії ванти за 14 мільйонів гривень. З того часу вони лежали на Трухановому острові та встигли заіржавіти. Два роки тому виробник визнав їх непридатними. Про це дізнався репортер УП на засіданні у КМДА.

Розмова на засіданні транспортників у КМДА. Скріншот з репортажу УП 2018 року

Цьогоріч до Києва надійшла перша і поки єдина партія з 12 нових вант, закуплених у німецької компанії Bridon-Bekaert.

Нові ванти, що прибули з Німеччини, січень 2020 року. Фото: Віталій Селик

Проте, за спостереженням Селика, на мосту вже підняли 24 троси на краях арки. Тож він вирішив побачити їх на власні очі, й виявив, що ванти мають сліди корозії, а також сколи й подряпини. Це може свідчити про те, що це і є старі забраковані ванти.

Фото: Віталій Селик

Як докази Селик показує фотографії зогнилого опалого листя та прокладкового матеріалу, а також залишки осиного гнізда.

Залишки осиного гнізда. Фото: Віталій Селик

Зогнилий прокладковий матеріал. Фото: Віталій Селик

Також він сфотографував три упаковки нових тросів – нерозпаковані. Їх монтуватимуть у центральній частині мосту.

Нерозпаковані нові троси. Фото: Віталій Селик

Урбаніст зауважує, що ванти просякнуті спеціальним герметиком, який із часом дубіє, тож їх не можна довго зберігати у скрученому стані. Якщо таку ванту розвернути, герметик полопає і ванта стає негерметичною. Через іржу та пошкодження троси прослужать не 100 гарантованих заводом років, а 30-40.

Фото: Віталій Селик

Дослідник транспортних проєктів Києва Олег Тоцький вважає іржу на вантах «дуже поганою новиною» і «майже вироком».

«Те, що на фото, – це однозначно старі ванти, це добре видно з багаторічної іржі та грибку. Більш того, з вантами явно дуже грубо поводилися, тому що є численні пошкодження захисного покриття на анкерах», – заявляє він.

Фото: Віталій Селик

Тоцький запевняє, що нові непошкоджені ванти взагалі не зазнають корозії і можуть перебувати на відкритому повітрі доволі довго. Так, ванти на Олімпійському стадіоні перед монтажем лежали під дощем і снігом багато місяців і не мали слідів корозії. На його думку, кількість корозії, яку видно на фото, – «це катастрофа».

Фото: Віталій Селик

Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Завершити будівництво обіцяють до кінця 2020 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button