На Подільсько-Воскресенському мосту монтують іржаві троси (фото)
Активісти дійшли висновку, що це ванти, які забракував виробник у 2018 році.
Активісти дійшли висновку, що це ванти, які забракував виробник у 2018 році.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На Подільсько-Воскресенському мосту підвішують іржаві забраковані ванти (троси), стверджує урбаніст Віталій Селик, який сфотографував конструкції на місці будівництва.
Загалом утримувати центральний проліт мосту мають 68 тросів. У 2010 році місто придбало у німецької компанії ванти за 14 мільйонів гривень. З того часу вони лежали на Трухановому острові та встигли заіржавіти. Два роки тому виробник визнав їх непридатними. Про це дізнався репортер УП на засіданні у КМДА.
Цьогоріч до Києва надійшла перша і поки єдина партія з 12 нових вант, закуплених у німецької компанії Bridon-Bekaert.
Проте, за спостереженням Селика, на мосту вже підняли 24 троси на краях арки. Тож він вирішив побачити їх на власні очі, й виявив, що ванти мають сліди корозії, а також сколи й подряпини. Це може свідчити про те, що це і є старі забраковані ванти.
Як докази Селик показує фотографії зогнилого опалого листя та прокладкового матеріалу, а також залишки осиного гнізда.
Також він сфотографував три упаковки нових тросів – нерозпаковані. Їх монтуватимуть у центральній частині мосту.
Урбаніст зауважує, що ванти просякнуті спеціальним герметиком, який із часом дубіє, тож їх не можна довго зберігати у скрученому стані. Якщо таку ванту розвернути, герметик полопає і ванта стає негерметичною. Через іржу та пошкодження троси прослужать не 100 гарантованих заводом років, а 30-40.
Дослідник транспортних проєктів Києва Олег Тоцький вважає іржу на вантах «дуже поганою новиною» і «майже вироком».
«Те, що на фото, – це однозначно старі ванти, це добре видно з багаторічної іржі та грибку. Більш того, з вантами явно дуже грубо поводилися, тому що є численні пошкодження захисного покриття на анкерах», – заявляє він.
Тоцький запевняє, що нові непошкоджені ванти взагалі не зазнають корозії і можуть перебувати на відкритому повітрі доволі довго. Так, ванти на Олімпійському стадіоні перед монтажем лежали під дощем і снігом багато місяців і не мали слідів корозії. На його думку, кількість корозії, яку видно на фото, – «це катастрофа».
Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Завершити будівництво обіцяють до кінця 2020 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті