На станції швидкісного трамваю в Києві зробили справжній пандус та оновили тактильну розмітку
Раніше, витративши на ремонт п'яти станцій близько 150 млн гривень, жодну з них не зробили більш доступною.
Раніше, витративши на ремонт п'яти станцій близько 150 млн гривень, жодну з них не зробили більш доступною.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Cтанція швидкісного трамваю «Гната Юри» стала архітектурно більш доступною, повідомляють на порталі Доступно.ua. Підхід до станції облаштували тактильною попереджувальною плиткою та контрастними позначками на сходах, вздовж сходів зробили поручні, а також зробили нормативний пандус на місці «псевдопандуса» та розклеїли інформаційні позначки для маломобільних пасажирів.
Тактильна попереджувальна плитка на підході до станції
Оновлений пандус
Інформаційні позначки для маломобільних пасажирів
Зазначають, що невирішеним залишається питання з переходом між платформами – він все ще незручний для людей з інвалідністю.
«Дякуємо за це пану Бахматову та Сергію Олійнику, заступнику начальника з КП «Київпастранс», який разом із Дмитром проінспектував станцію та проконтролював якісне виконання робіт. Звичайно, це лише одна станція. А ми уявляємо потенційні обсяги робіт. Проте міська влада показала, що вміє якісно працювати». – з допису на порталі Доступно.ua.
Однією з наступних можуть почати переоблаштувати зупинку «Ринок Дніпро», де висота платформи не збігається з висотою трамвая.
Капітальний ремонт на станціях швидкісного трамваю Гната Юри, а також на Гарматній, проспекті Перемоги, Польовій та Політехнічній закінчили у жовтні минулого року. Тоді, витративши на їх ремонт близько 150 млн гривень, жодну з п’яти відремонтованих станцій не зробили більш доступною.
Усі фото з повідомлення Доступно.ua
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті