З 1 липня скасують пільги на ввезення електромобілів. Чому так сталося?
Раніше власників електромобілів звільнили від сплати ПДВ до 31 грудня 2022 року на ввезення їх до України, запровадивши акцизний податок.
Раніше власників електромобілів звільнили від сплати ПДВ до 31 грудня 2022 року на ввезення їх до України, запровадивши акцизний податок.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Четвертого червня 2020 року Верховна Рада України прийняла законопроєкт про митний тариф, яким передбачено зміну класифікації транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами, повідомляє Liga.Бізнес. З першого липня 2020 року класифікація таких авто буде відбуватися не за окремим кодом (8703 90 10 10), а за кодами для нових (8703 80 10 10) та старих (8703 80 90 10) автомобілів, що зробить неможливим подальше використання пільги по звільненню від сплати ПДВ.
Раніше власників електроавтівок звільнили від сплати податку на додану вартість (ПДВ) до 31 грудня 2022 року на ввезення до України електромобілів, але запровадили спеціальний режим їх оподаткування акцизним податком, що розраховується відповідно до ємності акумулятора.
Проте, коли УКТЗЕД (української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності) почали узгоджувати з системою опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації, не було дотримано «елементарних правил законодавчої техніки». Адже нардепи не внесли в один із пунктів Перехідних положень Податкового кодексу замість коду нові коди, що й робить неможливим подальше використання пільги по звільненню від сплати ПДВ.
На думку автора статті Liga.Бізнес, це завдасть непоправної шкоди електромобільної галузі й, найголовніше, підірве довіру до влади. Для врегулювання ситуації, найкращим було б накладення вето на цей закон та відправлення його на доопрацювання ВР, внесення пропозицій в закон про митний тариф щодо приведення у відповідність положень Податкового Кодексу з питань пільгового ввезення електромобілів на територію України.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті