Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Верховна Рада не підтримала законопроєкт №3356 про використання біопалива у транспорті та відправила його на доопрацювання. Про це повідомляє видання «Українська енергетика», зазначаючи, що під час обговорення законопроєкту народні депутати мали зауваження до деяких запропонованих положень.

Заступник голови парламентського комітету з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Олег Семінський  зазначив, що у згаданому проєкті закону пропонують створити нормативно-правову базу для розвитку сфери виробництва, обігу та використання рідкого біопалива на транспорті.

Автори документу, після аналізу чинного законодавства, відмітили, що ринок виробництва рідкого біопалива не розвивався системно, зокрема, через відсутність системи обліку та контролю норм щодо вмісту органічної складової у біопаливі.

Тож у новому законопроєкті пропонують прописати обов’язковий вміст біокомпонентів рідкого біопалива. З першого липня 2021 року вміст біоетанолу має складати не менш як 5% та повинен зростати щороку на 1% до 2023 року. Вимога не поширюється на бензини з октановим числом 98 і вище, а також на пальне, що купують для Державного агентства резерву та Міністерства оборони.

Контролювати дотримання вимог, згідно з документом, має центральний орган виконавчої влади, що формує державну політику у сферах ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів. Порядок обліку затверджуватиме Міненергетики.

Виробництво рідкого біопалива сприятиме енергетичній незалежності країни від імпорту нафтопродуктів, зокрема, з РФ. Також з плюсів його використання: зменшення шкідливих викидів в атмосферу, виникненню нових виробничих підприємств, а відповідно, й  робочих місць, та приток інвестицій до галузі.

Натомість, ще у 2013 році зазначалось, що 2/3 бензинових автівок, що їздять українськими дорогами, не адаптовані для використання суміші бензину з біоетанолом.

Фото обкладинки з ukrfuel.org

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button