Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Києві на Подолі відкрили супермаркет мережі «Сільпо» за адресою вулиця Ярославська, 56-А.

Дизайнери простору намагалися втілити у закладі всі відомі киянам та туристам Подолу культові місця: від героїв знаменитого фонтану ротонди на Контрактовій, подільського фунікулера та трамвайчика, кінотеатру «Жовтень» до відомих місцевих муралів.

«Ми вирішили створити креативний екскурс в історію району і уявили: а що, якби Самсон не роздирав пащу левові, а дружив із ним? Яким було б життя цих героїв? Гості нового супермаркету відчують дух традицій і пройдуть разом із Самсоном та левом крізь яскравий калейдоскоп подій на Подолі: від давніх часів до нинішніх», — розповідає маркетинг-директорка «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Окрім як здійснити закупи в новому супермаркеті, можна буде побачити унікальне відео давнього Подолу на екрані маленької копії кінотеатру «Жовтень», сфотографуватись на фоні муралу при вході, переосмислити історію символів Подолу — Самсона та лева — побачити на стінах супермаркету розповідь про історію дружби Самсона і лева, а не ворожнечі.

Серед них є ілюстрації того, як герої грецького епосу ловлять рибу, відвідують Києво-Могилянську академію, п’ють вино із Тарасом Шевченком, їздять на червоному запорожці, їдять пиріжки у кав’ярні і п’ють квас із великих жовтих діжок.

Також під стелею супермаркету можна побачити мандруючий подільський трамвайчик та фунікулер. Творці рухомого макета фунікулера повідомляють, що намагалися синхронізувати час його підйому і спуску із розкладом справжнього фунікулера на Подолі.

Окрім того, можна буде відвідати невеликий виставковий простір, де відбуватиметься перша експозиція проєкту «НАДзвичайні. Діячі України», створена мережею «Сільпо» разом із клубом ілюстраторів Pictoric.

«Вже декілька років ми працюємо над тим, щоб «Сільпо» був чимось більшим за супермаркет. Щоб це було місце хороших емоцій, нових історій і вражень. Ми хочемо, щоб кожен похід у «Сільпо» був не тільки заради покупок, а перетворювався на маленьку пригоду», — додає Огуряєва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button