На Подолі відкрили дизайнерський «Сільпо»
Дизайнери зібрали у новому просторі всі алюзії до культових місць Подолу.
Дизайнери зібрали у новому просторі всі алюзії до культових місць Подолу.
В Києві на Подолі відкрили супермаркет мережі «Сільпо» за адресою вулиця Ярославська, 56-А.
Дизайнери простору намагалися втілити у закладі всі відомі киянам та туристам Подолу культові місця: від героїв знаменитого фонтану ротонди на Контрактовій, подільського фунікулера та трамвайчика, кінотеатру «Жовтень» до відомих місцевих муралів.
«Ми вирішили створити креативний екскурс в історію району і уявили: а що, якби Самсон не роздирав пащу левові, а дружив із ним? Яким було б життя цих героїв? Гості нового супермаркету відчують дух традицій і пройдуть разом із Самсоном та левом крізь яскравий калейдоскоп подій на Подолі: від давніх часів до нинішніх», — розповідає маркетинг-директорка «Сільпо» Катерина Огуряєва.
Окрім як здійснити закупи в новому супермаркеті, можна буде побачити унікальне відео давнього Подолу на екрані маленької копії кінотеатру «Жовтень», сфотографуватись на фоні муралу при вході, переосмислити історію символів Подолу — Самсона та лева — побачити на стінах супермаркету розповідь про історію дружби Самсона і лева, а не ворожнечі.
Серед них є ілюстрації того, як герої грецького епосу ловлять рибу, відвідують Києво-Могилянську академію, п’ють вино із Тарасом Шевченком, їздять на червоному запорожці, їдять пиріжки у кав’ярні і п’ють квас із великих жовтих діжок.
Також під стелею супермаркету можна побачити мандруючий подільський трамвайчик та фунікулер. Творці рухомого макета фунікулера повідомляють, що намагалися синхронізувати час його підйому і спуску із розкладом справжнього фунікулера на Подолі.
Окрім того, можна буде відвідати невеликий виставковий простір, де відбуватиметься перша експозиція проєкту «НАДзвичайні. Діячі України», створена мережею «Сільпо» разом із клубом ілюстраторів Pictoric.
«Вже декілька років ми працюємо над тим, щоб «Сільпо» був чимось більшим за супермаркет. Щоб це було місце хороших емоцій, нових історій і вражень. Ми хочемо, щоб кожен похід у «Сільпо» був не тільки заради покупок, а перетворювався на маленьку пригоду», — додає Огуряєва.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті