Чому бойкотують будівництво з’їзду з Подільсько-Воскресенського мосту через урочище Горбачиха?
Місцеві жителі повідомили, що ніхто не обговорював з ними можливе знесення їхніх будинків задля будівництва з'їздів.
Місцеві жителі повідомили, що ніхто не обговорював з ними можливе знесення їхніх будинків задля будівництва з'їздів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Минулого тижня стався конфлікт між власниками будинків на Русанівських садах у Києві та поліцією через появу будівельної техніки, яка вмить спровокувала затори.
Сьогодні відбулася пресконференція жильців селища та експертів з приводу подальшого будівництва під’їзних шляхів Подільсько-Воскресенського мосту, який мер столиці Віталій Кличко пообіцяв запустити в 2020 році,.
В ході заходу активісти озвучили наступні проблеми та побоювання:
Наразі проєкт передбачає будівництво з’їзду на вулицю Центрально-Садову, що зовсім не відповідає вимогам для появи там магістрального трафіку: ширина дороги там становить п’ять з половиною метрів, загальна ширина між будинками – десять метрів. Для пропуску магістрального трафіку необхідно мінімум 40 метрів, тож КМДА має намір знести ще три лінії забудови, щоб розширити транспортний коридор.
Експерт у сфері транспортного аналізу і планування Віктор Петрук повідомив на пресконференції, що з’їзд, який планують будувати на Русанівських садах, – це порушення затвердженого проєкту.
«Проект Подільсько-Воскресенського мостового переходу спирається на Генеральний план Києва 1986 року, який передбачав, що на місці Русанівських садів з’являться багатоповерхові житлові й комерційні будівлі. Жителі змогли в 2011 році домогтися коригування плану. На сьогодні функціональне призначення території – малоповерхова садибна забудова. Але в проєкт Генерального плану 2020 року, який ще не має юридичної сили і заперечується відразу низкою громадських організацій, південна частина урочища Горбачиха вже призначена під багатоповерхову забудову».
Петрук впевнений, що новий міст не тільки не розвантажить трафік між лівим і правим берегом, але й навпаки, призведе до транспортного колапсу біля станції метро Лівобережна, на Броварському проспекті і блокує міст Метро.
«Міст ніколи не будувався і не будується на Троєщину. Це політична спекуляція. Згідно із затвердженим Кабінетом Міністрів в 1993 році проєктом та з останніми змінами, внесеними в 2016 році розпорядженням КМДА №697, мостовий перехід починається на вулиці Межигірській та закінчується на бульварі Перова. Ніяких з’їздів в сторону Троєщини цей міст не передбачає і реалізовуватися вони не будуть».
Щодо будівництва метро на Троєщину, то його теж не будують, адже станом на 2020 рік немає проєкту Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Тож найближчі десять років фінансування цей напрямок не отримає.
Наразі актуальним стає ще одне питання – збереження заказника «Урочище Горбачиха». За словами громадської активістки Олени Фатєєвої, через відсутності прийнятних рішень під час переговорів з КМДА, люди звернулися до міжнародних організацій.
«Урочище Горбачиха – унікальне місце в центрі Києва. Ця територія підпадає під природоохоронні міжнародні конвенції, які підписала Україна. І якщо нас не чує ніхто в КМДА, ніхто в Україні, ми направили позов до ЄС, в підрозділ, який розглядає порушення країнами підписаних ними конвенцій, в даному випадку – Бернської конвенції. КМДА поінформовано. Але поки дії будівельників ніщо не зупиняє», – повідомляє Олена Фатєєва.
Окрім того, сьогодні депутат Київради Костянтин Яловий з фракції «Єдність» звернувся до в.о. гендиректора КО «Київзеленбуд» Олексія Короля з пропозицією створити на місці урочища «Горбачиха» ландшафтний заказник місцевого значення, що є ініціативою організації «Української природоохоронної групи».
Читайте також: На Подільсько-Воскресенському мосту монтують іржаві троси (фото).
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті