Чому бойкотують будівництво з’їзду з Подільсько-Воскресенського мосту через урочище Горбачиха?
Місцеві жителі повідомили, що ніхто не обговорював з ними можливе знесення їхніх будинків задля будівництва з'їздів.
Місцеві жителі повідомили, що ніхто не обговорював з ними можливе знесення їхніх будинків задля будівництва з'їздів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Минулого тижня стався конфлікт між власниками будинків на Русанівських садах у Києві та поліцією через появу будівельної техніки, яка вмить спровокувала затори.
Сьогодні відбулася пресконференція жильців селища та експертів з приводу подальшого будівництва під’їзних шляхів Подільсько-Воскресенського мосту, який мер столиці Віталій Кличко пообіцяв запустити в 2020 році,.
В ході заходу активісти озвучили наступні проблеми та побоювання:
Наразі проєкт передбачає будівництво з’їзду на вулицю Центрально-Садову, що зовсім не відповідає вимогам для появи там магістрального трафіку: ширина дороги там становить п’ять з половиною метрів, загальна ширина між будинками – десять метрів. Для пропуску магістрального трафіку необхідно мінімум 40 метрів, тож КМДА має намір знести ще три лінії забудови, щоб розширити транспортний коридор.
Експерт у сфері транспортного аналізу і планування Віктор Петрук повідомив на пресконференції, що з’їзд, який планують будувати на Русанівських садах, – це порушення затвердженого проєкту.
«Проект Подільсько-Воскресенського мостового переходу спирається на Генеральний план Києва 1986 року, який передбачав, що на місці Русанівських садів з’являться багатоповерхові житлові й комерційні будівлі. Жителі змогли в 2011 році домогтися коригування плану. На сьогодні функціональне призначення території – малоповерхова садибна забудова. Але в проєкт Генерального плану 2020 року, який ще не має юридичної сили і заперечується відразу низкою громадських організацій, південна частина урочища Горбачиха вже призначена під багатоповерхову забудову».
Петрук впевнений, що новий міст не тільки не розвантажить трафік між лівим і правим берегом, але й навпаки, призведе до транспортного колапсу біля станції метро Лівобережна, на Броварському проспекті і блокує міст Метро.
«Міст ніколи не будувався і не будується на Троєщину. Це політична спекуляція. Згідно із затвердженим Кабінетом Міністрів в 1993 році проєктом та з останніми змінами, внесеними в 2016 році розпорядженням КМДА №697, мостовий перехід починається на вулиці Межигірській та закінчується на бульварі Перова. Ніяких з’їздів в сторону Троєщини цей міст не передбачає і реалізовуватися вони не будуть».
Щодо будівництва метро на Троєщину, то його теж не будують, адже станом на 2020 рік немає проєкту Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Тож найближчі десять років фінансування цей напрямок не отримає.
Наразі актуальним стає ще одне питання – збереження заказника «Урочище Горбачиха». За словами громадської активістки Олени Фатєєвої, через відсутності прийнятних рішень під час переговорів з КМДА, люди звернулися до міжнародних організацій.
«Урочище Горбачиха – унікальне місце в центрі Києва. Ця територія підпадає під природоохоронні міжнародні конвенції, які підписала Україна. І якщо нас не чує ніхто в КМДА, ніхто в Україні, ми направили позов до ЄС, в підрозділ, який розглядає порушення країнами підписаних ними конвенцій, в даному випадку – Бернської конвенції. КМДА поінформовано. Але поки дії будівельників ніщо не зупиняє», – повідомляє Олена Фатєєва.
Окрім того, сьогодні депутат Київради Костянтин Яловий з фракції «Єдність» звернувся до в.о. гендиректора КО «Київзеленбуд» Олексія Короля з пропозицією створити на місці урочища «Горбачиха» ландшафтний заказник місцевого значення, що є ініціативою організації «Української природоохоронної групи».
Читайте також: На Подільсько-Воскресенському мосту монтують іржаві троси (фото).
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті