В аеропорту «Київ» кажуть, що змушені звільнити половину працівників, бо не дочекались допомоги від уряду
Банкрутство аеропорту «матиме катастрофічні наслідки не лише для української авіагалузі, але й для міжнародного іміджу держави».
Банкрутство аеропорту «матиме катастрофічні наслідки не лише для української авіагалузі, але й для міжнародного іміджу держави».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Керівництво Міжнародного аеропорту «Київ» (ТОВ «МАСТЕР-АВІА») повідомило про вимушене поетапне скорочення половини своїх працівників «на тлі глибокої кризи», щоб врятувати підприємство від банкрутства.
У повідомленні зазначають, що різке падіння ринку авіаперевезень та зменшення пасажиропотоку супроводжувалося «відсутністю будь-якої реакції та допомоги від уряду, профільного міністерства» попри постійні звернення керівництва аеропорту.
Всього тут працюють близько 2 тисяч осіб, ще 8 тисяч — співробітники у суміжних підприємствах, що співпрацюють з аеропортом. «Київ» є другим за пасажиропотоком аеропортом України, що здійснює близько 30 тисяч рейсів щороку (майже 3 мільйони пасажирів). Аеропорт також є другим серед комунальних підприємств-платників податків до бюджету столиці.
«Ми прогнозуємо повільне відновлення попиту на авіаперельоти і очікуємо повернення до докарантинного рівня лише за кілька років. Самостійно, без допомоги держави, столичному аеропорту не вижити. На жаль, нам доведеться скоротити 50% персоналу, в тому числі висококваліфікованих фахівців галузі. Аеропорт “Київ” об’єднує тисячі фахівців, які розвивають авіацію, на їх професійну підготовку витрачається не лише багато часу, але і значні кошти. Із сумом доведеться прощатися з кожним з них, адже у нас сформувалася відмінна команда», — повідомив генеральний директор компанії «МАСТЕР-АВІА» Олег Левченко на зборах колективу аеропорту, що відбулися 25 червня.
Наразі в підрозділах аеропорту «Київ» вирішують, кого зі співробітників звільнити та як оптимізувати роботу підприємства.
Фото обкладинки: термінал А аеропорту «Київ» 2019 рік напередодні ремонту, фото: iev.aero.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті