В аеропорту «Київ» кажуть, що змушені звільнити половину працівників, бо не дочекались допомоги від уряду
Банкрутство аеропорту «матиме катастрофічні наслідки не лише для української авіагалузі, але й для міжнародного іміджу держави».
Банкрутство аеропорту «матиме катастрофічні наслідки не лише для української авіагалузі, але й для міжнародного іміджу держави».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Керівництво Міжнародного аеропорту «Київ» (ТОВ «МАСТЕР-АВІА») повідомило про вимушене поетапне скорочення половини своїх працівників «на тлі глибокої кризи», щоб врятувати підприємство від банкрутства.
У повідомленні зазначають, що різке падіння ринку авіаперевезень та зменшення пасажиропотоку супроводжувалося «відсутністю будь-якої реакції та допомоги від уряду, профільного міністерства» попри постійні звернення керівництва аеропорту.
Всього тут працюють близько 2 тисяч осіб, ще 8 тисяч — співробітники у суміжних підприємствах, що співпрацюють з аеропортом. «Київ» є другим за пасажиропотоком аеропортом України, що здійснює близько 30 тисяч рейсів щороку (майже 3 мільйони пасажирів). Аеропорт також є другим серед комунальних підприємств-платників податків до бюджету столиці.
«Ми прогнозуємо повільне відновлення попиту на авіаперельоти і очікуємо повернення до докарантинного рівня лише за кілька років. Самостійно, без допомоги держави, столичному аеропорту не вижити. На жаль, нам доведеться скоротити 50% персоналу, в тому числі висококваліфікованих фахівців галузі. Аеропорт “Київ” об’єднує тисячі фахівців, які розвивають авіацію, на їх професійну підготовку витрачається не лише багато часу, але і значні кошти. Із сумом доведеться прощатися з кожним з них, адже у нас сформувалася відмінна команда», — повідомив генеральний директор компанії «МАСТЕР-АВІА» Олег Левченко на зборах колективу аеропорту, що відбулися 25 червня.
Наразі в підрозділах аеропорту «Київ» вирішують, кого зі співробітників звільнити та як оптимізувати роботу підприємства.
Фото обкладинки: термінал А аеропорту «Київ» 2019 рік напередодні ремонту, фото: iev.aero.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті