У «Сільпо» запустили опцію сканування товарів за допомогою мобільного застосунку. Як це працює?
На відміну від звичайних кас самообслуговування, система дозволяє сканувати товари одразу в залі супермаркету.
На відміну від звичайних кас самообслуговування, система дозволяє сканувати товари одразу в залі супермаркету.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 41 днів. За цей час ми опублікували 27021 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У мережі супермаркетів «Сільпо» почала працювати система самостійного сканування та купівлі товарів за допомогою мобільного застосунку – «Вільнокаса» (Scan&Go), повідомляє пресслужба компанії.
На відміну від звичайних кас самообслуговування, система дозволяє сканувати товари одразу в залі супермаркету, а потім оплачувати всі покупки за допомогою одного QR-коду.
Система працює через мобільний застосунок «Сільпо». Якщо натиснути на зображення кошика на головному екрані, відкривається спеціальний сканер.
Під час закупів необхідно сканувати штрихкоди на упаковці або на етикетках зважених продуктів. Покупки додаються в електронний кошик, який відображається на дисплеї смартфона. Товари можна відразу пакувати у свою торбинку.
Після натискання кнопки «Перейти до оплати» додаток згенерує QR-код, який треба зісканувати на касі самообслуговування «Самокаса» й оплатити покупку (готівкою, карткою чи застосунком).
https://www.facebook.com/nina.mishchenko.3/videos/4523935420956836/
Система діє у 59 супермаркетах мережі, в яких встановлено каси самообслуговування.
Доступ до послуги отримали клієнти, які є учасниками програми «Власний Рахунок». Щоб долучитися до пілотного проєкту, треба подати запит на електронну пошту [email protected] або через меню «Підтримка» в мобільному додатку «Сільпо».
Нагадаємо, торік ПриватБанк та Visa запустили систему FacePay, яка дозволяє дозволяє оплачувати покупки за допомогою власного обличчя.
Фото: facebook.com/silpo
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті