Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві на Багговутівській, 17-21 відкрили тематичний супермаркет «Сільпо», де дизайнери втілили найвідоміші атракції тропічного острову Шрі-Ланка, що в Індійському океані.

«Ця концепція співпраці — хороший приклад популяризації культури Шрі-Ланки в інших країнах. При створенні супермаркету нам було важливо показати природну красу та культурні особливості острова, а також його унікальну відмінність — сотні сортів цейлонського чаю, знаних на весь світ. Для цього ми запросили команду «Сільпо» відвідати нашу країну та вивчити її традиції, історію, на власні очі побачити усі визначні місця. Ми дуже раді, що відтепер в Україні є куточок нашої батьківщини й унікальний відділ цейлонського чаю, в якому представлено понад 130 сортів», — розповіла Павітрі Пейріс, представниця уряду Шрі-Ланки, директорка з просування Чайної ради Шрі-Ланки.

Інтер’єр магазину стилізований під джунглі: зелені хащі зображені на стінах, мавпи — під стелею, а шрі-ланкійському леопарду присвятили окрему зону. Тут є національний транспортний засіб острова — моторікша тук-тук, а також найбільший в мережі асортимент чаю — понад 130 видів та дегустаційна зона. Дерев’яні колони оздоблені тематичними медальйонами, тут також є маски, привезені зі Шрі-Ланки. Біля більшості інсталяції можна знайти QR-код до віртуальної екскурсії островом.

«Створення цього супермаркету новий формат культурної дипломатії. Це перший випадок, коли уряд іншої країни підтримує відкриття супермаркету в Україні.  Для нас це можливість перетворити торгові площі на простір для культурного розвитку та нових вражень, де відвідувачі можуть поринути в атмосферу іншої країни. Такий досвід особливо важливий, коли кордони країн фізично закриті», — наголосила директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Напис «Сільпо» на вході зробили сингальською мовою, якою розмовляє більшість мешканців Шрі-Ланки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button