Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 145 днів. За цей час ми опублікували 27770 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві мешканці збираються з 20 липня перекрити одну з вулиць Райдужного масиву. Про це повідомив голова ГО «Рада з урбаністики Києва» Віталій Селик.

«Мешканці вулиці Пілот хочуть перекрити єдину дорогу від Райдужного масиву та Воскресенки до станцій міської електрички та швидкісного трамвая “Троєщина-2”. По суті, самовільне бажання власників двох десятків будинків (а саме стільки їх на вулиці Пілот) закриє доступ до транспортного вузла для кількох тисяч киян», — пише він.

Ще з часів СРСР вулиця Пілот була дачною вулицею та разом з вулицею Марка Черемшини формує своєрідний трикутник. Селик розповідає, що у часи Російської імперії тут планували збудувати відгалуження залізниці для нової лінії на Чернігів, а звуження озера Радунка було основою насипу для колій.

Такий намір зберігався у Генплані до 1936 року. Вже у післявоєнних гепланах «трикутник» розплановували вже під автомобільні розв’язки. У 1960 роки, із початком будівництва житлових масивів Воскресенка та Райдужний, вулицю віддали під тимчасову малоповерхову забудову, яку мали знести при розбудові інфраструктурних об’єктів. Але останнім часом тут вже рохпочали будівництво капітальних житлових споруд.

Усі світлини з допису Віталія Селика

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button