Кличко визнав, що троси для Подільсько-Воскресенського мосту непридатні
Водночас чиновники запевнили, що старі іржаві ванти встановили на мосту не помилково, а для того, щоб прорахувати навантаження.
Водночас чиновники запевнили, що старі іржаві ванти встановили на мосту не помилково, а для того, щоб прорахувати навантаження.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 324 днів. За цей час ми опублікували 26483 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Міський голова Києва Віталій Кличко визнав, що встановлені зараз на Подільсько-Воскресенському мосту троси є непридатними. Їх демонтують і замінять на нові.
«Були куплені старі ванти, які зберігали не так, як потрібно, і німецька компанія заборонила їх установку. Вони непридатні, – підкреслив Кличко. – Як були куплені, як їх зберігали і чому вони зараз непридатні – я переконаний, що з цим будуть розбиратися правоохоронні органи».
Водночас чиновники запевнили, що старі іржаві ванти встановили на мосту не помилково, а для того, щоб зняти навантаження, а також прорахувати ті навантаження, яке йдуть на арку та на прольоти мосту. Після цього троси демонтують.
Замість них вже найближчими тижнями встановлять нові, придбані у німецької компанії Bridon-Bekaert. За словами Кличка, до Києва вже доставили 52 троси, ще очікують на вісім.
«Німецькі фахівці приїжджають зараз, і будуть контролювати установку вант», – запевнив Кличко.
На початку червня голова «Ради з урбаністики Києва» Віталій Селик повідомив, що на Подільсько-Воскресенському мосту встановлюють старі іржаві ванти.
Це ванти, які місто купило у 2010 році за 14 мільйонів гривень. Вісім років троси лежали просто неба на Трухановому острові, а 2018 року їх оглянув виробник і забракував. Пізніше Київ закупив нові ванти, перша партія яких надійшла на початку 2020 року. Здивування Селика викликало те, що на мосту почали вішати старі ванти.
Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Завершити будівництво обіцяють до кінця 2020 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті