Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київський дизайнер Богдан Гдаль розробив власну версію туристичного логотипу Києва.

На його думку, образ архистратига Михаїла як символа Києва актуалізувався під впливом Москви, а листок каштану, запропонований за радянських часів Флоріаном Юр’євим, – «є абсолютно випадковою річчю в ідеологічному і змістовному плані», більш того – приховує у собі п’ятикутну радянську зірку.

Зрештою основу Гдаль узяв символ арбалета-куші, який Київ отримав разом з Магдебурзьким правом.

«Куша непогано лягає як образ в ідею теперішнього періоду підтвердження своєї Незалежності і права на самостійне життя через Майдан, війну на Сході. Лягає вона і в ідею рішучості, самостійності в ухваленні рішень, у досягненні цілей», – пояснює свій вибір дизайнер.

Офіційний логотип Києва розробили у 2011 році бюро Fedoriv та Karandash Graphic Design. Лого складається з чотирьох елементів, які символізують Дніпро, каштан, церковну баню і серце. Торік у КМДА заявили, що цей логотип потребує редизайну.

Дизайнери школи Projector розробили альтернативний логотип Києва у вигляді мінімалістичного листка каштану.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button