Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київський дизайнер Богдан Гдаль розробив власну версію туристичного логотипу Києва.

На його думку, образ архистратига Михаїла як символа Києва актуалізувався під впливом Москви, а листок каштану, запропонований за радянських часів Флоріаном Юр’євим, – «є абсолютно випадковою річчю в ідеологічному і змістовному плані», більш того – приховує у собі п’ятикутну радянську зірку.

Зрештою основу Гдаль узяв символ арбалета-куші, який Київ отримав разом з Магдебурзьким правом.

«Куша непогано лягає як образ в ідею теперішнього періоду підтвердження своєї Незалежності і права на самостійне життя через Майдан, війну на Сході. Лягає вона і в ідею рішучості, самостійності в ухваленні рішень, у досягненні цілей», – пояснює свій вибір дизайнер.

Офіційний логотип Києва розробили у 2011 році бюро Fedoriv та Karandash Graphic Design. Лого складається з чотирьох елементів, які символізують Дніпро, каштан, церковну баню і серце. Торік у КМДА заявили, що цей логотип потребує редизайну.

Дизайнери школи Projector розробили альтернативний логотип Києва у вигляді мінімалістичного листка каштану.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button