Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київський дизайнер Богдан Гдаль розробив власну версію туристичного логотипу Києва.

На його думку, образ архистратига Михаїла як символа Києва актуалізувався під впливом Москви, а листок каштану, запропонований за радянських часів Флоріаном Юр’євим, – «є абсолютно випадковою річчю в ідеологічному і змістовному плані», більш того – приховує у собі п’ятикутну радянську зірку.

Зрештою основу Гдаль узяв символ арбалета-куші, який Київ отримав разом з Магдебурзьким правом.

«Куша непогано лягає як образ в ідею теперішнього періоду підтвердження своєї Незалежності і права на самостійне життя через Майдан, війну на Сході. Лягає вона і в ідею рішучості, самостійності в ухваленні рішень, у досягненні цілей», – пояснює свій вибір дизайнер.

Офіційний логотип Києва розробили у 2011 році бюро Fedoriv та Karandash Graphic Design. Лого складається з чотирьох елементів, які символізують Дніпро, каштан, церковну баню і серце. Торік у КМДА заявили, що цей логотип потребує редизайну.

Дизайнери школи Projector розробили альтернативний логотип Києва у вигляді мінімалістичного листка каштану.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button