Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Чергова спроба витягнути на берег танкер «Делфі», який зазнав аварії біля берегів Одеси ще в листопаді 2019 року, закінчилася новим витоком нафтопродуктів. Про це повідомив голова Державної екологічної інспекції Андрій Мальований.

Внаслідок нового витоку забруднено 100 квадратних метрів поверхні води. У лабораторії виявили, що концентрація нафтопродуктів у цьому місці перевищила норму у 4,8 раза.

З осені минулого року прибрати танкер «Делфі» мала компанія, яку винайняв судновласник. Та відтепер її усунуть від робіт, натомість евакуацією судна займеться держава.

Ситуацію навколо танкера вирішили оголосити надзвичайною ситуацією місцевого рівня. Завтра це має затвердити експертна комісія ДСНС, й після цього процес ліквідації танкера перейде виключно до держави, зазначив голова Одеської ОДА Максим Куций.

«У судновласника та підрядної організації, залучених до процесу, було достатньо часу та спроб для вдалого підйому судна – вочевидь, їхній підхід не спрацьовує, – заявив Куций. – Часу на ліквідацію мало. Судновласник до останнього не відмовлявся від права на свою власність, затягуючи процес».

Фото: facebook.com/maksymkutsyi/

Для проведення робіт організують тендер, але обіцяють застосувати скорочену процедуру, без бюрократичних затримок. Водночас роботи не зупиняться навіть на період проведення тендеру.

Підрядна компанія повідомила Думській, що не припиняла спроб підняти танкер. Зокрема продовжують полегшувати судно.

В Адміністрації морських портів прогнозували, що підйом танкера може статися не раніш як у вересні. Попередня вартість робіт – 25 мільйонів гривень.

Одна з турецьких компаній пропонувала розрізати танкер на дві частини і видаляти їх по черзі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button