Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 23656 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Eugene Chystiakov, Unsplash

Компанія Uklon у тестовому режимі запроваджує райдшеринг – сервіс спільних поїздок Uklon Share. Йдеться про можливість знайти попутника для поїздки у потрібному напрямку.

Райдшеринг/карпулінг розглядають як спосіб зменшити автомобілекористування та мінімізувати шкоду для довкілля.

Водночас такі платформи, як Uklon, Uber та Lyft, загалом позиціонують себе як райдшерингові сервіси, але фактично функціонують як служби таксі. Адже більшість задіяних у таких системах водіїв не підзвозять попутників, а спеціально виконують маршрути, замовлені клієнтами. У різних містах така невідповідність нерідко призводить до конфліктів з муніципалітетом, який може вимагати від таких сервісів отримувати ліцензії на перевезення, або з водіями, які можуть вимагати визнати себе співробітниками.

Uklon почав тестувати сервіс Share у липні в Києві. Користувач спершу замовляє автомобіль особисто для себе, потім програма підбирає попутника зі схожим маршрутом, а далі відшукує водія, який забере кожного з місця відправлення по черзі та відвезе до пунктів призначення.

У стартовій версії можна розділити поїздку лише з однією людиною, що зокрема, зумовлено заходами безпеки під час карантину. У майбутньому кількість попутників може збільшитися.

«Наш сервіс спирається на спільноту. Чим більша спільнота з схожими маршрутами, тим ймовірніше і дешевше поїздка», – зазначають в Uklon.

У компанії вважають, що така практика не лише економитиме гроші пасажирів, але й дозволить розвантажити місто від трафіку та скоротити кількість забруднюючих викидів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button