«Книжковий Арсенал» оголосив українські книги з найкращим дизайном (фото)
Переможцем у номінації «Експеримент» став тактильний комікс «Blindman» про незрячу людину.
Переможцем у номінації «Експеримент» став тактильний комікс «Blindman» про незрячу людину.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
13 серпня фестиваль «Книжковий Арсенал» оголосив переможців конкурсу «Найкращий книжковий дизайн 2020» у п’яти номінаціях: книги для читання, візуальна книга, дитяча книга, утилітарна книга й експеримент.
Гран-прі конкурсу отримало видання «ЗНАК. Українські товарні знаки 1960-1980» від IST Publishing. Дизайном і версткою займався колектив У,Н,А колектив (Уляна Биченкова, Ніка Кудінова, Альона Соломадіна). Видання також перемогло в номінації «Візуальна книга».
Альбом присвячено історії українського графічного дизайну від аванґарду до кінця ХХ століття. Чимало уваги приділили харківській школі промислової графіки та доробку художника Володимира Побєдіна.
Найкращим дизайном «книги для читання» (тоюто видання, в якому домінує текстова частина) визнали «Креативність та інші фундаменталізми» бельгійського соціолога Паскаля Ґілена. Книжку видало IST Publishing. Дизайном та версткою займався Міша Букша.
Найгарнішою дитячою книгою журі оголосило «Реактори не вибухають. Коротка історія Чорнобильської катастрофи» Катерини Міхаліциної та Станіслава Дворницького. Книжку випустив видавничий дім «Портал», макет розробляла студія seri/graph.
У номінація «утилітарна книга» перемогли «Тягар репрезентації: есеї про множинність фотографії та історії» Джона Теґґа та «Вогонь бажання: зародження фотографії» Джефрі Бетчен. Книги з серії про фотографію видав «Родовід». Дизайн і верстку робили Альона Соломадіна, Павло Сачек та Іван Кушпель.
Джон Теґґ аналізує застосування фотографії як документу в судах, госпіталях, поліції та інших державних інститутах, які організовують та контролюють соціум. Книга Джефрі Бетчена – власне про виникнення фотографії як медіума на початку XIX сторіччя.
Переможцем у номінації «Експеримент» став тактильний комікс «Blindman» Володимира Гавриша та Андрія Беницького. Видання опублікувало IST Publishing. Це книга про незрячу людину з рельєфами та шрифтом Брайля.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті