Мінінфраструктури хоче «поліпшити якість та прозорість пасажирських перевезень». Яким чином?
Зокрема, новий законопроєкт має вирішити проблему нестачі сучасних автобусів та змусити перевізників дотримуватися графіків руху.
Зокрема, новий законопроєкт має вирішити проблему нестачі сучасних автобусів та змусити перевізників дотримуватися графіків руху.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Міністерстві інфраструктури розробили законопроєкт, що має поліпшити якість пасажирського автотранспорту, повідомляє Інформатор.
Проєкт закону опублікований на сайті Міністерства інфраструктури й ось що він пропонує.
Безпосереднім замовником перевезень стане місцеве самоврядування, а Мінінфраструктури визначатиме відповідальних за організацію пасажирських перевезень в межах району обласної держадміністрації або ОТГ.
Зміниться принцип оплати: за транспортні послуги можна буде платити за кілометраж. Це, в свою чергу, має усунути проблему дискримінації пасажирів, адже перевізник в будь-якому випадку отримує конкретну оплату, незалежно від кількості пільговиків у нього в салоні.
Закуповувати транспортні послуги будуть через Prozorro за принципом кілометражу, де предмет закупівлі — конкретний маршрут з конкретним кілометражем, а справедливу ціну визначатиме місцеве самоврядування за підсумками торгів. Прописані критерії та вимоги до якості перевезень визначатимуться Постановами Мінінфраструктури.
Окрім того, замовник транспортних послуг зможе дотувати перевізників та вимагати встановлення валідаторів для оплати банківською картою, бо це не буде впливати на дохід перевізника. Окрім того, за умови, якщо замовником послуг є місто, то з’явиться більше можливостей штрафувати за невиконання умов.
Цей проєкт закону має вирішити наступні проблеми:
В результаті, зазначають автори законопроєкту, українці мають отримати більш якісний пасажирський автотранспорт, що буде дотримуватися графіків; де не буде дискримінації пільговиків, а в автобусах стане можливою оплата карткою. Зараз законопроєкт перебуває на обговоренні: протягом місяця до нього прийматимуть зміни та пропозиції.
Обкладинка: Фото: 112.ua
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті