Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

 

У Міністерстві інфраструктури розробили законопроєкт, що має поліпшити якість пасажирського автотранспорту, повідомляє Інформатор.

Проєкт закону опублікований на сайті Міністерства інфраструктури й ось що він пропонує.

Безпосереднім замовником перевезень стане місцеве самоврядування, а Мінінфраструктури визначатиме відповідальних за організацію пасажирських перевезень в межах району обласної держадміністрації або ОТГ.

Зміниться принцип оплати: за транспортні послуги можна буде платити за кілометраж. Це, в свою чергу, має усунути  проблему дискримінації пасажирів, адже перевізник в будь-якому випадку отримує конкретну оплату, незалежно від  кількості пільговиків у нього в салоні.

Закуповувати транспортні послуги будуть через Prozorro за принципом кілометражу, де предмет закупівлі — конкретний маршрут з конкретним кілометражем, а справедливу ціну визначатиме місцеве самоврядування за підсумками торгів. Прописані критерії та вимоги до якості перевезень визначатимуться Постановами Мінінфраструктури.

Окрім того, замовник транспортних послуг зможе дотувати перевізників та вимагати встановлення валідаторів для оплати банківською картою, бо це не буде впливати на дохід перевізника. Окрім того, за умови, якщо замовником послуг є місто, то з’явиться більше можливостей штрафувати за невиконання умов.

Цей проєкт закону має вирішити наступні проблеми:

  • Поставить питання якості перевезень на перше місце;
  • З’явиться можливість дотувати транспортних перевізників з бюджету: щоб не підвищувати ціну квитка, місцеве самоврядування зможе доплатити з бюджету, натомість вимагати більш якісну послугу та сучасні автобуси (зараз такої можливості в органів місцевого самоврядування немає).
  • Пасажири пільгових категорій перестануть терпіти приниження, з’ясовуючи, чи вільне пільгове місце;
  • Перевізників можна буде вибирати на прозорих конкурсах, а у замовника перевезень з’являються реальні важелі впливу на якість послуг, що позбавляє пасажирські перевезення корупційної складової.

В результаті, зазначають автори законопроєкту, українці мають отримати більш якісний пасажирський автотранспорт, що буде дотримуватися графіків; де не буде дискримінації пільговиків, а в автобусах стане можливою оплата карткою. Зараз законопроєкт перебуває на обговоренні: протягом місяця до нього прийматимуть зміни та пропозиції.

Обкладинка: Фото: 112.ua

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button