Мережа «Епіцентр» запускає онлайн та офлайн маркетплейс
Це дозволить стороннім продавцям та виробникам продавати свої товари через сайт одного з найбільших рітейлерів країни.
Це дозволить стороннім продавцям та виробникам продавати свої товари через сайт одного з найбільших рітейлерів країни.
Українська рітейл-мережа «Епіцентр» запускає маркетплейс (стає посередником між продавцями та покупцями). Про це повідомляється на сайті компанії. Спочатку мережа оголосила про запуск платформи з продажу автозапчастин в форматі B2C з копманією «Мріяр». Тут також інші постачальники можуть подати заявку на співпрацю з маркетплейсом.
Скрін з сайту Retailers.ua
Але пізніше Retailers.ua повідомили про те, що головній сторінці сайту «Епіцентр» з’явилась опція «Стати продавцем на маркетплейсі ” Епіцентр “», відкриття якого скоро очікується. Бажаючим продавати свої товари пропонують заповнити заявку.
Скрін з сайту Retailers.ua
Скрін з сайту Retailers.ua
Маркетплейс «Епіцентру» пропонує партнерам онлайн- і офлайн-вітрини. За даними компанії, відвідуваність мережі становить 12 млн онлайн-покупців на місяць, а торгових центрів складає близько 400 000 осіб щодня.
Продавець платформи матиме власну сторінку з товарами, відгуками та інформацією. Обробляти замовлення будуть у колл-центрі «Епіцентру» – постачальники ж тільки виконуватимуть відправку.
Точні терміни запуску маркетплейсу ще не відомі.
Раніше інтернет-магазин epicentrk.ua почав співпрацювати з онлайн-b2b-платформою Hubber, яку постачальники та виробники використовують для продажу товарів, що дало можливість стороннім продавцям працювати на майданчику.
Обкладинка з сайту «Епіцентр»
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті