Мережа «Сільпо» запускає нові кав’ярні при супермаркетах (фото)
Перший заклад під брендом Feeltrd відкрився у київському ТЦ Silver Breeze.
Перший заклад під брендом Feeltrd відкрився у київському ТЦ Silver Breeze.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 310 днів. За цей час ми опублікували 26397 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: пресслужба Сільпо
Мережа супермаркетів «Сільпо» перезапускає кавові зони у власних магазинах. Перший заклад під брендом Feeltrd відкрився у київському ТЦ Silver Breeze, повідомляє пресслужба мережі.
Концепцію кав’ярень при супермаркетах розробляли навколо простоти: коротке і зрозуміле меню, лаконічна комунікація з баристом тощо.
У закладах є полиці з кавовими аксесуарами та нещодавно обсмаженим зерном, а також вітрини зі свіжоприготовленою їжею.
На вибір завжди є два сорти кави в еспресо, один з яких сезонний. Крім кави, в меню є традиційна маття, маття лате і какао, лимонади, кілька чаїв та авторський напій Feeltrd.
У «Сільпо» запевняють, що всі баристи в кав’ярнях нового формату попередньо проходять спеціальне навчання і здають іспит перед початком роботи. Тут використовують сучасні кавомолки, автотемпери, фільтр-кавоварки тощо. Кавові зерна закуповують на різних плантаціях та обсмажують у власному цеху в Ворзелі на ростері Giesen.
До кінця року кав’ярні Feeltrd планують відкрити у «Сільпо» в ТРЦ Gulliver, а також у нових супермаркетах в Одесі та Дніпрі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті