Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23531 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба Сільпо

Мережа супермаркетів «Сільпо» перезапускає кавові зони у власних магазинах. Перший заклад під брендом Feeltrd відкрився у київському ТЦ Silver Breeze, повідомляє пресслужба мережі.

Концепцію кав’ярень при супермаркетах розробляли навколо простоти: коротке і зрозуміле меню, лаконічна комунікація з баристом тощо.

У закладах є полиці з кавовими аксесуарами та нещодавно обсмаженим зерном, а також вітрини зі свіжоприготовленою їжею.

На вибір завжди є два сорти кави в еспресо, один з яких сезонний. Крім кави, в меню є традиційна маття, маття лате і какао, лимонади, кілька чаїв та авторський напій Feeltrd.

У «Сільпо» запевняють, що всі баристи в кав’ярнях нового формату попередньо проходять спеціальне навчання і здають іспит перед початком роботи. Тут використовують сучасні кавомолки, автотемпери, фільтр-кавоварки тощо. Кавові зерна закуповують на різних плантаціях та обсмажують у власному цеху в Ворзелі на ростері Giesen.

До кінця року кав’ярні Feeltrd планують відкрити у «Сільпо» в ТРЦ Gulliver, а також у нових супермаркетах в Одесі та Дніпрі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button