Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 290 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Наталія Азаркіна

Студентки школи Projector Ольга Кузовкіна та Аліна Борисова розробили новий візуальний стиль для київського Молодого театру, повідомляє Telegraf.Design.

Театр послуговуватиметься новою айдентикою вже в цьому театральному сезоні, який відкрився 18 серпня.

Фото: Наталія Азаркіна

Керівництво театру вирішило звернутися до дизайнерів після минулорічної презентації айдентики Музею Ханенків, яку також створили випускники курсу Visual Communications Professium. Зокрема хотіли оновити навігацію у театрі.

Художній керівник театру Андрій Білоус зазначає, що Молодий театр хотів стати простішим, непафосним, інтелігентним. Дизайнерки описали цей типаж як «брутальний інтелігент».

Фото: Наталія Азаркіна

Дизайнерки розробили логотип, афіші, навігацію, оновили соцмережі, рекламні носії, а також створили мерч для співробітників та сувеніри для крамниці.

У логотипі залишили обличчя Мельпомени – це образ із маскарону на фасаді будівлі, в якій розташовано Молодий театр.

Дизайнерки запропонували комбінувати два різні шрифти: «Ловелас» і «Фаворит». Під час створення леттерингу консультувалися зі шрифтовими дизайнерами Катею Яцушек та Кирилом Ткачовим.

Афіші – прості, без зображень і фотографій. У театрі не хотіли, аби фото на афішах розкривали інтригу вистави. Кольори обрали бліді: синій і бежевий для основної сцени, сірий і рожевий для камерної та салатовий і жовтий для мікросцени.

На постерах для прем’єрних вистав авторки айдентики запропонували використовувати 3D-текстуру та прийом з театральною завісою, яка падає.

Із навігацією допоміг дизайнер Олександр Колодько з Агентів змін.

Фото: Наталія Азаркіна

До проєкту доєдналася команда FFFACE і розробила Молодому дві інстаграм-маски. Студент Visual Communications Professium Олег Осінній розробив косметичні зміни сайту.

Нагадаємо, цьогоріч Gra Agency створила нову айдентику для Київського симфонічного оркестру. Торік Одеський художній музей презентував нову айдентику, яку подарувала київська агенція Havas Ukraine. А у 2018 році ребрендинг за допомогою Banda Agency провів Національний художній музей.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button