Ресторани знову звинуватили Glovo у невиплаті боргів: «З початку року не отримали ані гривні»
Минулого разу у Glovo відповіли, що компанія розраховується з партнерами, якщо ті вчасно подають інформацію та документи.
Минулого разу у Glovo відповіли, що компанія розраховується з партнерами, якщо ті вчасно подають інформацію та документи.
Зображення: facebook.com/GlovoAppUA
Гендиректорка мережі ресторанів Mario’s Поліна Левицька звинуватила сервіс доставки Glovo у невиплаті боргів.
«Наші ресторани з початку цього року не отримали жодної гривні від Glovo. Загальний борг Glovo нам становить 170 тисяч гривень. Листи лишаються без відповіді, телефонувати нема куди», – повідомила вона.
Левицька заявила, що мережа готує судові позови від кожного ресторану.
Вона припустила, що інші ресторани намагаються вирішити проблеми мовчки, сподіваючись повернути борги, й тому Glovo «просто живе коштом цих обігових грошей і далі».
Це не перший раз, коли представники ресторанів звинувачують Glovo у невиплаті боргів. У лютому після звинувачень з боку Tin Tin, Pid Nebom, Beef meat & wine, Hangover, Genatsvale&Hinkali та Adriano Pizza у пресслужбі Glovo відповіли, що «розрахунки з партнерами відбуваються відповідно до узгоджених сторонами термінів» за умови, якщо ті вчасно подають інформацію та документи.
«Хмарочос» звернувся до компанії Glovo з проханням прокоментувати ситуацію.
Нагадаємо, після початку пандемії коронавірусу у березні генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський повідомляв, що сервіси доставки потерпали від карантину: ресторани закривалися, а купівельна спроможність клієнтів падала.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті