Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Партнерський матеріал з


glo ™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину.

Суспільство постійно змінюється, і міста разом з ним. Нові будівлі та простори у місті не лише показують сучасні архітектурні тенденції, але й відповідають потребам, стилю життя та цінностям містян.

«Хмарочос» зібрав одні з кращих прикладів архітектури та публічних просторів у сучасному Києві для фотопроєкту.

Територія UNIT.Сity

Фото: Іра Бєлих

Територія інноваційного парку UNIT.City розвивається з 2016 року. Проєкт розробила Студія ландшафтної архітектури Kotsiuba. Значну увагу тут приділили озелененню, формуванню зручних пішохідних шляхів та місць для відпочинку. Крім того, на території є декілька скульптур сучасних митців.

На центральній площі комплексу прагнули поєднати індустріальне минуле цієї території з технологічним майбутнім. Цей задум знаходить відображення у деталях дизайну та обраних матеріалах, наприклад, кортеновій сталі.

Поруч з багатофункціональною площею розмістили також спортивний майданчик, відкритий аудиторіум та «ліс». Це щільно засаджена рослинами ділянка, природне середовище якої повинно контрастувати з рештою локації.

У жовтні 2019 року на території UNIT.City відкрили артоб’єкт під назвою «Маяк». Колишню заводську трубу переобладнали у світлову інсталяцію, що має символізувати краще майбутнє. Світловий промінь з неї може досягати висоти у сто метрів. Раніше всередині труби облаштували «Кінотеатр 360», де завдяки кільком проєкторам можна створити ефект 3D-простору й повного занурення. 

Зелений дах ZinCo

Компанія ZinCo спеціалізується на створенні зелених дахів й у 2018 році відкрила власний простір RooftopHub. Одне з його завдань – наочно показати переваги такого рішення та популяризувати сади на даху в Україні. 

У компанії зазначають, що зелений дах – це інженерна система, яка потребує правильних матеріалів та особливого монтажу. Зокрема, для покриття не використовують бетон чи клей – таке рішення дозволяє воді швидко проникати у водостічну систему.

Чимало уваги тут приділили також озелененню. Вдало підібрані рослини дозволяють зберігати естетичний вигляд саду не лише влітку, але й в холодну пору року. Невеликі дерева зберігають об’єм навіть без листя, а червоні пагони дерена добре виглядають у поєднанні з вічнозеленими рослинами, наприклад, самшитом.

Крім того, зелені дахи – це не лише красиве, але й корисне рішення для міста. Це стало однією з причин їх популярності у Європі. Зелені насадження на дахах допомагають боротися з міськими тепловими островами (прим. ефект, коли у містах температура на кілька градусів вище, ніж у сільській місцевості. Його пов’язують, зокрема, із заміною природніх покриттів на бетон та асфальт, які значно сильніше нагріваються) та затримувати опади, що знижує ризики затоплення вулиць під час злив.

Театр на Подолі

Будівлю за проєктом архітектурного бюро Drozdov&Partners відкрили на Андріївському узвозі у 2017 році. Вона була неоднозначно сприйнята киянами, проте вже наступного року отримала гран-прі Ukrainian Urban Awards. Театр на Подолі став одним із небагатьох прикладів сучасної архітектури в Києві, в якому врахували історичний контекст, проте не імітували архітектуру певного історичного періоду.

Візуально будівля розділена на дві частини. Для перших двох поверхів використали стару вживану цеглу, ця частина відтворює об’єм та ритм, притаманний будинкам на цій вулиці. Усі технічні елементи, необхідні для театру, розташували у верхній частині,  облицьованій темним фальцевим металом. За задумом, вона повинна зливатися з пагорбом позаду будівлі.

Крім того, архітектори прагнули спростити взаємодію між простором театру, відвідувачами й містом, щоб створити «місце для всіх». Скляний вхідний портал створює зв’язок між вулицею та простором фойє, завдяки якому гості та перехожі самі перетворюються певною мірою на акторів та глядачів.

Будинок Новікових

Будинок на вулиці Верхній Вал був збудований у 1893 році за проєктом архітектора Миколи Казанського на замовлення купця Івана Новікова. У 2011 році будівля отримала статус пам’ятки культурної спадщини, проте довгий час стояла занедбаною. У 2017-2018 роках її відреставрували та перетворили на офісний центр. 

Реставратори з увагою поставилися до архітектурно пам’ятки. Для підготовки в бюро VIHAREV architects & engineers досліджували архіви та проводили хімічний аналіз різних елементів будівлі. Це допомагає визначити склад оригінальних матеріалів та їхні кольори. На фасаді будинку Новікових зберегли ліпнину, зокрема, відомі маскарони у вигляді жіночих облич. 

Важливо, що будівля на Подолі зберегла свою поверховість. Крім того, у будинку відновили мідний дах, хоча це було досить дорогим рішенням. Реставратори вивчали влаштування водостоків кінця ХІХ століття, кріплення металевих пластин та інші технічні деталі покрівлі, щоб забезпечити максимальну історичну достовірність. 

 

CHICAGO Central House

Житловий комплекс на перетині вулиць Жилянська та Антоновича офіційно відкрили влітку 2019 року. На відміну від багатьох ЖК у Києві, CHICAGO Central House не закритий парканом, а навпаки – прагне інтегруватися у міське життя.

Під час роботи з фасадом архітектури переосмислили американську архітектуру, характерну саме для Чикаго. Візуально комплекс нагадує поєднання різних за висотністю та оздобленням будинків. Щоб досягти такого ефекту, використали, зокрема, кілька видів покриття: від клінкерної цегли до скла та зеленого мармуру. 

Особливістю комплексу став також скляний куб, висотою майже 15 метрів, з медіа-скульптурою всередині. Цей артоб’єкт презентує еволюцію матеріалів від дерева до бетону, скла та цифрових мереж у вигляді абстрактних форм та об’ємів. Крім того, цифрова структура постійно змінюється під впливом інформацію про трафік, погоду, кількість телефонних дзвінків, що дозволяє зображенню передавати ритм міста. Щоб досягти реалістичної ілюзії об’єму скульптури в кубі, віртуальні тіні на інсталяції щопівгодини підлаштовуються під освітлення на вулиці.

За підтримки glo™ 

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Архітектори та дизайнери відстежують найсучасніші ринкові тенденції, детально вивчають клієнтський досвід і впроваджують нові технологічні рішення, щоб створювати унікальні проекти та залишатися кращими у своїй сфері. 

Та подібний підхід сьогодні актуальний не лише для них. В усіх сферах люди надають перевагу найбільш інноваційним та клієнтоорієнтованим компаніям. А також продуктам, які роблять щоденне життя більш технологічним.

Компанія «Бритіш Американ Тобакко» (British American Tobacco) презентувала інноваційний девайс для нагрівання тютюну glo™ hyper в Україні. Пристрій пропонує покращену технологію індукційного нагрівання тютюну та підтримує два режими роботи: Standard та режим прискореного нагрівання Boost. Вони відрізняються за тривалістю та температурою нагрівання: у стандартному режимі стік нагрівається до 245°C за 20 секунд, а у режимі Boost – до 280°C за 15 секунд, що забезпечує більш насичений смак. Батарея пристрою дозволяє використовувати glo™ hyper до 20 сесій поспіль без підзарядки*.

Вдосконалення торкнулися не лише технологічних характеристик девайсу, але й дизайну. Модель hyper доступна у чотирьох кольорах: білому, чорному, помаранчевому та синьому, а корпус новинки покритий приємним на дотик матеріалом soft touch**.

Спеціально для glo™ hyper розробили також нову лінійку тютюнових стіків neo™***. Вони збільшені в діаметрі та містять на 30% більше тютюну, ніж стіки neo™ для glo™ попередніх поколінь,  що забезпечує яскравіші та інтенсивніші смакові відчуття. Стіки neo™ для glo™ hyper представлені в чотирьох смакових варіантах.

Terracotta Tobacco – це класичний смак тютюну з кремовими нотами та м’яким післясмаком. Magnetic Pineapple – збалансований тютюновий смак, що в один клік доповнюється яскравими нотками тропічних фруктів. Brilliant Berry – класичний тютюновий смак із делікатним ягідним ароматом та капсулою зі смаком лісової ягоди, а Redberry Pastel – освіжаючий смак ментолу, що гармонічно поєднується з насиченим тютюновим ароматом та капсулою зі смаком міксу червоних ягід.


*За умови повністю зарядженого акумулятора та може відрізнятися в залежності від поведінки користувача. 
** Крім glo™  hyper білому кольорі.

 *** Тютюновмісні вироби для нагрівання не є повністю безпечними та викликають звикання.

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button