У Glovo пояснили, коли виникають труднощі в розрахунках із ресторанами
Днями службу доставки звинуватили у невиплаті боргів.
Днями службу доставки звинуватили у невиплаті боргів.
Фото: facebook.com/GlovoAppUA
Пресслужба компанії Glovo відреагувала на закиди у невиплаті боргів ресторанам, які співпрацюють із сервісом доставки.
Днями гендиректорка мережі ресторанів Mario’s Поліна Левицька заявила, що загальний борг Glovo становить 170 тисяч гривень. Подібні скарги від власників і менеджерів ресторанів лунали й раніше.
У Glovo запевняють, що розраховуються з партнерами у погоджені терміни, якщо партнери виконують свої зобов’язання.
«Труднощі з розрахунками партнерів виникають з таких причин як: ненадання інформації про оновлення фінансових даних – зокрема, рахунку за стандартом IBAN, зміну юридичної особи, не налагоджений документообіг, відсутній запит до служби підтримки про оновлення даних чи наявну проблему тощо», – зазначили у пресслужбі компанії.
У Glovo заявили, що не розголошують деталі фінансових зобов’язань між компанією Glovo та партнерами, але запевнили, що залишаються на зв’язку з закладами, про які йдеться у дописі Левицької, та працюють над вирішенням проблеми.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті