Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/GlovoAppUA

Пресслужба компанії Glovo відреагувала на закиди у невиплаті боргів ресторанам, які співпрацюють із сервісом доставки.

Днями гендиректорка мережі ресторанів Mario’s Поліна Левицька заявила, що загальний борг Glovo становить 170 тисяч гривень. Подібні скарги від власників і менеджерів ресторанів лунали й раніше.

У Glovo запевняють, що розраховуються з партнерами у погоджені терміни, якщо партнери виконують свої зобов’язання.

«Труднощі з розрахунками партнерів виникають з таких причин як: ненадання інформації про оновлення фінансових даних – зокрема, рахунку за стандартом IBAN, зміну юридичної особи, не налагоджений документообіг, відсутній запит до служби підтримки про оновлення даних чи наявну проблему тощо», – зазначили у пресслужбі компанії.

У Glovo заявили, що не розголошують деталі фінансових зобов’язань між компанією Glovo та партнерами, але запевнили, що залишаються на зв’язку з закладами, про які йдеться у дописі Левицької, та працюють над вирішенням проблеми.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button