У Glovo пояснили, коли виникають труднощі в розрахунках із ресторанами
Днями службу доставки звинуватили у невиплаті боргів.
Днями службу доставки звинуватили у невиплаті боргів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Пресслужба компанії Glovo відреагувала на закиди у невиплаті боргів ресторанам, які співпрацюють із сервісом доставки.
Днями гендиректорка мережі ресторанів Mario’s Поліна Левицька заявила, що загальний борг Glovo становить 170 тисяч гривень. Подібні скарги від власників і менеджерів ресторанів лунали й раніше.
У Glovo запевняють, що розраховуються з партнерами у погоджені терміни, якщо партнери виконують свої зобов’язання.
«Труднощі з розрахунками партнерів виникають з таких причин як: ненадання інформації про оновлення фінансових даних – зокрема, рахунку за стандартом IBAN, зміну юридичної особи, не налагоджений документообіг, відсутній запит до служби підтримки про оновлення даних чи наявну проблему тощо», – зазначили у пресслужбі компанії.
У Glovo заявили, що не розголошують деталі фінансових зобов’язань між компанією Glovo та партнерами, але запевнили, що залишаються на зв’язку з закладами, про які йдеться у дописі Левицької, та працюють над вирішенням проблеми.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті