У Glovo пояснили, коли виникають труднощі в розрахунках із ресторанами
Днями службу доставки звинуватили у невиплаті боргів.
Днями службу доставки звинуватили у невиплаті боргів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 29 днів. За цей час ми опублікували 26936 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/GlovoAppUA
Пресслужба компанії Glovo відреагувала на закиди у невиплаті боргів ресторанам, які співпрацюють із сервісом доставки.
Днями гендиректорка мережі ресторанів Mario’s Поліна Левицька заявила, що загальний борг Glovo становить 170 тисяч гривень. Подібні скарги від власників і менеджерів ресторанів лунали й раніше.
У Glovo запевняють, що розраховуються з партнерами у погоджені терміни, якщо партнери виконують свої зобов’язання.
«Труднощі з розрахунками партнерів виникають з таких причин як: ненадання інформації про оновлення фінансових даних – зокрема, рахунку за стандартом IBAN, зміну юридичної особи, не налагоджений документообіг, відсутній запит до служби підтримки про оновлення даних чи наявну проблему тощо», – зазначили у пресслужбі компанії.
У Glovo заявили, що не розголошують деталі фінансових зобов’язань між компанією Glovo та партнерами, але запевнили, що залишаються на зв’язку з закладами, про які йдеться у дописі Левицької, та працюють над вирішенням проблеми.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті