Київський флагшток обслуговуватимуть щодня, а прапор мінятимуть щомісяця
Цієї ночі замінили полотнище прапора, перевіряли лебідку, а також сигнальні вогні для літаків.
Цієї ночі замінили полотнище прапора, перевіряли лебідку, а також сигнальні вогні для літаків.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Експлуатація флагштока, який встановили у Києві до Дня Незалежності, передбачає регулярне щоденне обслуговування, повідомляє пресслужба КМДА.
Раз на добу перевірятимуть освітлювальні прилади та профілактичний огляд прапору без його спускання.
Раз на два тижні прапор спускатимуть, щоб перевірити, чи немає пошкоджень.
Раз на місяць проводитимуть такі роботи: заміна прапора для огляду і ремонту; перевірка клемних з’єднань та відкритих контактів споруди; перевірка дистанційного пульту та шафи керування прапором; огляд підйомних механізмів підняття прапора.
Раз на три місяці замінюватимуть лампи лазерної підсвітки флагштока.
Раз на пів року перевірятимуть з’єднувальні частини флагштока та змащуватимуть маслом ланцюгову систему підняття прапора.
Раз на рік оглядатимуть споруду щодо пошкодження та виникнення іржі, а також перевірятимуть кріплення тросів, клемів, з’єднувальних елементів.
«Залежно від пори року полотнище прапора буде замінюватися на інше, виконане з іншого матеріалу. Також залежно від погодних умов, зокрема сильних поривів вітру, шторму, снігопаду – полотнище прапора може бути спущене», – повідомив заступник голови КМДА Вячеслав Непоп.
Так, цієї ночі замінили полотнище прапора, перевіряли лебідку, а також сигнальні вогні для літаків.
Інженер Дмитро Макагон припускає, що у Києві немає аналогів такого ретельного обслуговування об’єктів.
«Можна подивитися на ті ж мости, що розвалюються, трамвайну мережу і рухомий склад. Новини про трамвай, який зійшов з рейок, або шматки шляхопроводу, які відкололися, вже стали буденними, а ось до прапора прикута увага, і якщо з ним щось трапиться, це вдарить по репутації», – зауважив він у коментарі «Хмарочосу».
90-метровий держак для прапору встановили на території Музею історії України у другій світовій війні. Його вага сягає 32 тонни.
Ідея такого проєкту з’явилася у Київради в 2017 році, після того, як у Дніпрі звели 72-метровий флагшток із державним прапором. Його позиціонували як найвищий у країні. У Києві вирішили побудувати ще вищий флагшток. Для цього обрали Печерські пагорби, на яких розташовано Музей війни та статую Батьківщини-Матері.
Протягом кількох років на цей проєкт закладали кошти у бюджеті міста – суми коливалися в районі 50 мільйонів гривень – та оголошували тендери, які, утім, не відбулися.
Зрештою «найвищий у країні» флагшток вирішили будувати на кошти благодійного фонду «Майбутній Київ», засновниками якого є президент KAN Девелопмент Ігор Ніконов та міський голова Віталій Кличко.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті