Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Костюм Гавроша» від бренду Bettter, складається з п’яти речей, коштує 870 євро. Скріншот із сайту bettter.us

В Україні запустили апсайклинг-проєкт, який використовує перероблений одяг. Бренд Bettter заснувала фешн-директорка українського Vogue Юлія Пеліпас.

Пеліпас повідомила британському Vogue, що для виготовлення одягу використовують речі з українських секондхендів. Перша колекція вийшла у червні.

Бренд продає цілісні образи, які складаються з двох-п’яти речей: штанів, жакету, сорочки тощо. Вартість варіюється від 570 до 970 євро. Водночас засновниця бренду планує в майбутньому випускати колекції з «ультрадоступними» цінами.

Скріншот із сайту bettter.us

«Мрію, щоб ми змогли розповідати історію кожної речі, включаючи імена попередніх власників. Таким чином, вважаю, ми б навчилися створювати сталі гардероби, де кожна річ має значення», – зазначає Пеліпас.

Промоційне відео бренду знімали на озері Пушкар в Індії за участі місцевих моделей.

https://www.instagram.com/p/CApXkanAUYZ/

Зараз Bettter шукає людину на посаду головного виконавчого директора, який відповідатиме за вробництво, маркетинг, набір співробітників та міжнародний розвиток проєкту. Про це повідомив Дмитро Дубілет, який бере участь у проєкті.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button